S.T.E.R.E.O

Si cand mi-am ridicat privirea imi faceai semne disperate prin aer ,te gaseam amuzant,dar pierdut si "a pierde" e un verb trist,deci tot ce tine de el e trist..Am incercat,jur,am incercat sa te iau de mana,absenta
dar ma dureau mainile si mai ales picioarele asa ca m-am lasat in bratele tale,purtata, doamne,ma simteam asa patetic... dar imi placea,ciudat si patetic, imi placeau prostioarele de doi lei pe care mi le aruncai si care,deodata,nu imi mai pareau prostioare.
Apoi ne-am intins pe pat,un pat mare si albastru defapt gri si mov defapt,nu imi pasa culoarea.Muzica suna prin pereti si ei sangerau colorat,intr-un colt, verde,mov,roz,rosu.. chiar uitasem ca sunt aproape daltonista. era un jazz nebun, doamne, imi vibrau venele si porii care erau ai mei,apoi ai tai,apoi eram unul si apoi eu eram o coasta si tu un stern nenorocit de care eu eram obligata sa ma lipesc
in timp ce in noi respirau plamani apoi,am revenit oameni oameni urati,goi,albi,reci cu picioare lungi si taiate,zgariate
rasucite
alungite
si lumina ne omora,ne infometa,ne durea,ne durea,ma durea,ma durea...
peretii curgeau,aceleasi culori nenorocite,niciodata nu imi voi aduce aminte "as vrea sa-ti aud inima stereo" asta inseamna sa intrii in mine,pervers nenorocit.
Nenorocit,dar imi placi, cum iti mananci celulele mai ales cum ma respiri in tine,fiecare por obosit imbibat cu miros de tigara.
Cum saluti scurt,adormit,cum,deodata,in camera asta ciudata esti alta persoana si iar,iar,iar,nu ma satur,nu te saturi.. canibalism obsedant, pasionant..
glume deochiate,dressuri colorate,culoare,ma izbesc culorile astea. realizezi ca e intuneric in camera?
nu,ai dreptate.
e lumina
am inchis eu ochii,cu tine deasupra,animal brutal, penal, mori.
Mori,mori... e dimineata,te vad,esti aici,tot aici,viu defapt..culorile astea imi spun ca e genial langa tine.
si apoi
...
Defapt nu esti

24 păreri geniale:

Anonim spunea...

Genial

Anonim spunea...

textul apartine speciei literare lirice :) frumos...ar trebui sa scrii mai des:)

Anonim spunea...

Mai mult decat genial.

Anonim spunea...

o viata colorata plina de idei , speranta .. un vis colorat si ascuns de nonculori ... de idei triste ..... pare un etern necontestat ... un rai ? o lumina astrologica ..... care doresc tuturor sa reflecteze ... se va simti impacat . K.W

Anonim spunea...

daca te.as cunoaste...m.as indragosti de tine...

Anonim spunea...

curetul simbolist ... sunt existente foarte multe simboluri ce da ideea de inaltare ... / imbratisarea luminii .. a absolutului ... K.W.

timmy spunea...

fara cuvinte

Anonim spunea...

imbratisarea lumii?a absolutului?suna mai mult a "Guru Bivolaru"..ce zici K.W.?curentul simbolist si exxistentele sunt transpuse si in alte opere ale ei...pt k ce scrie fata asta,se numeste opera

El spunea...

Da!, Stereo, nenorocit sa fiu in tine

Anonim spunea...

Elucubratii futile. Da, intr-adevar genial.

CarmenPunkGirl spunea...

uh..ce de pasiune aici

Shadow Of My Mind And Soul spunea...

imi aduce aminte de o perioada din viata mea.....sti care:*

Anonim spunea...

e dureros de frumos cum poti sa iubesti si sa urasti in acelasi timp, cu acelasi suflet, aceeasi persoana. un amalgam de sentimente asemanatoare si totusi atat de diferite :-<

worsakeend spunea...

Ai aprins mintisoarele baieteilor :))

mdea..

cafeaua de dimineata spunea...

@worsakeend: da' ce nu pot eu sa inteleg este de ce ai aruncat "mdea"-ul ala..
si ce ti se pare atat de anormal.. ma rog..

Anonim spunea...

Imi placi mult,scrii de-a dreptul genial,te iubesc! P.

Anonim spunea...

ma jtii doar un nebun dupa texte neBUNE sau mai bn zis EXCELENTE!!!! kiss ya!!!

Cony spunea...

Foarte bine relaizat textul. Felicitari ! Intr-adevar, ar trebui sa compui mai des.

Anonim spunea...

Aiurea, lipsit de sens. Slab.

cafeaua de dimineata spunea...

Cand am un text bun ma anunti. Numa' sa te semnezi,OK?

SERJ spunea...

Foarte Frumos

cafeaua de dimineata spunea...

merci:)

rocket681 spunea...

E.........,o traire care de multe ori o avem toti, dar putin stiu sa transpuna in cuvinte.Amalgamul de senzatii contradictorii, sentimente si imagini, amestecate cu senzualitate si erotism, e fantastic.Continua.

Gee spunea...

toata luuuumeeea te iubeeeeste! :D

top