alb-negru si color

( 12 ani dupa )

- Vreau sa te cunosc.
- Nici eu nu ma cunosc..
-Vreau sa raman tanar mult timp,sa iti fac poze,sute de poze,mii de poze..
- Eu nu stiu ce sa-ti raspund la chestii d-astea..
-Ca unele lucruri sunt fantastice pentru ca dureaza foarte putin..
- Mhmm..
- Ce faci?
-Mananc cereale.
-Vreau sa gust cereale de pe limba ta...
-Ti-am zis ca nu stiu ce sa-ti zic la lucruri d-astea..
- Ca ma iubesti..
- ...ce bune-s cerealele...

11 păreri geniale:

rocket682 spunea...

Mi-a placut mult replica:-vreau sa gust cerealele de pe limba ta.Atat de simplu, atat de profund, esti geniala.

Rasta Man spunea...

Ce frumos le spui, si ce frumos intra in mine, dupa cafeaua de dimineata:P

SERJ spunea...

Ce faci?
Nu mai fac,ca am facut multe,dar pe rand sa nu ma incurc si m-am decis sa nu mai fac!
Ai gust de portocale stiai?
WHAT THE FUUUUUUCK?
Serios! AI gust a portocale!
Stiu,cerul este albastru!

Rasta Man spunea...

Subtil serj asta :))

cafeaua de dimineata spunea...

foarte :)) :))

13Kill13 spunea...

Asemanator cu situatia mea :|

cafeaua de dimineata spunea...

stai ca n-am inteles ..

13Kill13 spunea...

Asta seamana cu un dialog dintre mine si ...cineva :|

cafeaua de dimineata spunea...

si e de bine?

M. spunea...

ce mod de a ocoli un subiect !

13Kill13 spunea...

Pai la mine e de bine :)) cred :|

top