goluri

las un spatiu sa spuna ce simt:













.
atat.

8 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

de ce gol?

13Kill13 spunea...

Ia uite ce am de spus:
















.
atat

Boogie spunea...

Banuiesc ca sunt goluri pe care ar trebui sa le umple cineva anume. Cineva apropiat tie.

rocket682 spunea...

Pai













si atat

SERJ spunea...

Imi vine sa desenez in acel spatiu, o plaja Caraibeana in jurul ore 23:00 un palmier indoit de batranete...pe mine in mijlocul plajii cu un pahar cu tequila si iubirea vietii mele in bratele mele...care inca e un semn mare al intrebarii!

Chuar ma ajutat acel saptiu gol!
Thanks

Simplu spunea...

Si ce faci in sesnsu' asta ?!

Anonim spunea...

Asta e sufletul tau?



Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

:)) mi-a placut comentariul lui serj :))

top