Maniaco-depresiv (faza unu.)

Singura pata de culoare
e verde
si se prelinge dintr-un tub,
pe jos,pe cimentul alb.
Intr-o camera,
langa,
imagini dintr-un videoclip cunoscut.

Mana dreapta deasupra incheieturii
stangi,
urca usor pana la ceafa,
se infige puternic in par;
gura langa ureche,
respira sacadat,
scrasneste printre dinti:
"curva e ma'ta".

Cutitul in spate,
rasucit
usor,ca la masinariile din
targul de vechituri.

Nemernicul tipa,nu de durere.

9 păreri geniale:

13Kill13 spunea...

ioi,cred ca ti-a iesit ce vroiai!

cafeaua de dimineata spunea...

mai,nu chiar,asta e doar...
nici nu stiu,cert e ca a curs,atat.

Rasta Man spunea...

Cafeaua din ceasca
Nu mai curge.
Vrea, dar nu mai poate
Nu e gravitatie.

rocket681 spunea...

Hmmm,nus'ce sa zic, interesant.Lasa-mi pe blogul meu o dir. de email,ca vreau sa vorbesc ceva in privat(nu tampenii),ceva de un proiect de concursuri.

SERJ spunea...

"CURVA E MATA"! GENIAL :))!

Anonim spunea...

Deci...insiratia pare luat-o dintr-o carte pe care mi-a povestit-o un coleg de clasa acum 3 zile...nu mai stiu exact cum se numete... dar la fel aia il chinuie grav pe ala si lui ala ii place foarte mult



Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

@Mr.X: da,stiu cartea despre care vorbesti ,seamana la partea cu cutitu' ,(cam sado-masochista), dar iti spun sincer ca nu m-am gandit deloc la ea cand am scris asta. :)

Anonim spunea...

Chiar stii cartea? Interesant... nu ma asteptam sa citesti si genul acesta de carte... bravo.


Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

@Mr. X. : citesc mai de toate, devorez cam tot ce-mi pica-n mana. :)

top