Triunghiuri si subiecte

Singurul lucru pe care il regret cu adevarat in ultima vreme e ca eu nu sunt constienta ca nu pot fi doar a unuia singur. Deci,diminetile trecute, cand ma trezeam langa celalalt, se intampla un lucru pe care,sincera sa fiu, nu-l credeam posibil. Aveam in fata imaginea lui, a "Lui", cel pe care se presupune ca-l iubesc, si care, se presupune, ma iubeste. Era un joc pervers de minti bolnave si drogate, in jurul meu culorile se amestecau nebuneste, nici nu stiam daca ceea ce vad e verde sau negru.
Asa ca,in mod cert, nici nu stiam de ce il vad pe El in locul celuilalt,dar am ales varianta usoara: sa nu-mi bat capul prea mult cu asta.
Am inchis ochii,am respirat innumarand,ca un coleric enervat si am deschis, putin comic,ochii. Mai intai stangul,apoi dreptul. Si gata. Zilele urmatoare au trecut repede,ca secventele dintr-un film, un film ieftin si kitchos, cu saruturi repezite si banale, cu mine gandindu-ma in cu totul si cu totul alta parte cand Celalalt vorbea, tragand surd din tigare si prefacandu-ma ca-l ascult.
Celuilalt i-am promis chiar ca ma voi lasa de tigari, pentru ca nu-i place cum mirosul meu, parfumul meu si mirosul de tigara se amesteca. M-a crezut.
Si apoi a intervenit ceva. Nu pot explica atat de concret ce anume,dar imi treceau prin cap un miliard de ganduri pe care nu le puteam ordona. Poate a plecat si nu se va mai intoarce, poate a plecat numai pentru a se intoarce,poate nu are la ce veni.
Cel mai aiurea gand e sa stiu ca el, Celalalt, stie ca va fi mereu pe locul doi. Ca il voi parasi intr-o dimineata, o dimineata cu multa ceata, asa ca sa fie totul cat mai dramatic. Ii voi spune ceea ce stia deja: ca alfabetul incepe intotdeauna cu A, niciodata cu B, ca 3 ore jumatate inseamna putin fata de 6 ore de pasiune crunta.




Ieri dimineata:
Un vagon de tren, clasa a IIa, alb cu albastru, scaune mari. In fata mea , prietena mea cea mai buna, o fata roscata, inalta, cu zambetul frumos. Laptopul urcat pe genunchii mei, ma uitam la un documentar despre generatia decreteilor. Mereu mi-au placut chestiile astea,socante, legate de istorie.
-Ce e cu tine de ceva timp?
- ?!
- Esti asa.. distanta,rece, nu mai vorbesti asa mult
- N-am nimic.. (mi-e dor de el,idioato)
-Sigur?
- Sigur. ( da, chiar imi e dor de el.)

Asta a fost toata discutia dintre noi doua. Stie si ea ca ceva e in neregula, stie ca imi e dor de El, dar nu si-ar inchipui niciodata ca nu m-as putea limita la " a dori". Din partea dreapta, Celalalt se aseaza langa prietena mea cea mai buna, o saruta, ia un biscuite cu vanilie din pachetul aruncat pe genunchii ei si imi zambeste complice.

Azi, dupa-amiaza:
Eu si EL. EL, da, EL. Iar. Cu bagajele aruncate pe jos,in camera lui,din alt oras. Unul langa celalalt,nu avem nevoie de cuvinte. Unul in celalalt, cu respiratiile inecandu-se una in alta. Doar EL ma acopera dimineata cu patura. EL mi-a asezat autocolante in forma de stele pe perete, tot EL mi-a jurat ca daca pica vreun autocolant de pe perete, pot sa ma prefac linistita ca sunt stele cazatoare, ca atare, imi pot pune dorinte cate vreau.
EL ma asculta si nu ma judeca, pentru ca stie ca nimeni nu-i perfect, dar ca toti muncim la asta.
Dar tot El nu va fi niciodata aici cand am nevoie cu adevarat de un zambet cald.

26 păreri geniale:

Anonim spunea...

e muuuuult mai mijto dekat ultimul post.by zet

CarmenPunkGirl spunea...

Prima fraza e valabila si pentru mine.
Complicat..ne place sa ne complicam.

Anonim spunea...

Cred ca a inceput sa-ti fie dor de vreun fost prieten si l-ai numit simplu "celalalt" doar pentru a nu spune care e... dar lasi indici: ca nu e aproape de tine, ca nu ii plac unele obiceiuri ale tale (ai luat ca exemplu fumatul), ca atunci cand il vezi mereu are grija de tine



Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

neah. TOTUL ESTE PUR FICTIV.

Simplu spunea...

Complicat, stresant, frustrant si totusi asta-i toata frumusetea... Am zis!

kid spunea...

Imi place cand vorbesti despre mine.Ba nu, imi place cand inventezi ca vorbesti despre mine!

cafeaua de dimineata spunea...

@kid: chiar te asteptam

kid spunea...

Scuze intarzierea.Am fost ocupat sa refuz toate femeile care credeau ca, o data intrate in viata mea, sunt si importante..

Asta nu e o parerea geniala:)))..

cafeaua de dimineata spunea...

@kid: pai asa iti trebuie daca dai detalii gen grosime si marime :)) (da,o sa rad mult timp pe tema asta) :))

kid spunea...

Pai de ce sa razi de singurul adevar din blogul meu?:P

Anonim spunea...

Incerc sa te impresionez. Merge?

cafeaua de dimineata spunea...

@kid: :)) ai facut multe cuceriri,a? e amuzant,noh..
@ anonim: nu. mai incearca.

Anonim spunea...

Incerc sa te DUBLU impresionez.
Acum?

cafeaua de dimineata spunea...

@anonim: acum da. da' numa' pentru ca ai scris cu majuscule,altfel lasai de dorit :)

Anonim spunea...

Si tu crezi cand zici ca zici ca e pur fictiv sau doar te feresti de adevar


Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

@Mr. X : e la logica oricui faptul ca totul este fictiv. Si asta din simplu motiv ca asa ceva nu se scrie pe un blog -in conditiile in care situatia ar fi fost reala-
in concluzie,da,ma cred:P recunosc,m-am inspirat din cateva persoane reale,dar nimic mai mult.

kid spunea...

Nu am facut cuceriri, adica am facut dar alea nu se pun..Nu-mi plac femeile pe care nu le plac..deci, poa' sa stea la usa casei mele(stau la bloc) cate 3 sapt fara mancare si apa ca tot n-am sa le bag in seama!!!

cafeaua de dimineata spunea...

@kid: saracele fete.... fara apa,fara mancare.. le pui la cura.. cafea le dai? :D

Anonim spunea...

Stiam eu.

cafeaua de dimineata spunea...

@anonim: si eu stiu. (?!)

Anonim spunea...

Stii ce?

kid spunea...

As vrea sa spun: cafeaua e doar a mea, nu vreau sa (te) impart..Dar cum nu e asa, ce sa fac?Macar in felul asta sa le fac fericite, nu?

dishku spunea...

uite ceva pt tine. asculta asta

http://www.youtube.com/watch?v=9HdClvKLu1c

ca sa-ti dau o idee...kraftu-cafea cu lapte

cafeaua de dimineata spunea...

@anonim: stiu cine esti.
@kid: sadic.. putin
@dishku: frumoasa melodie :D

Anonim spunea...

Si ce`ai de gand sa faci?

cafeaua de dimineata spunea...

@anonim: m-ai pierdut. ar trebui sa fac ceva?

top