"ca un rasarit de soare dupa noaptea grea"

1. "Cat am fost de singur,tu nu ai stiut/ Ti-ai ferit mereu privirea,de la inceput"

Pe David il stiam de ani buni. Nu era cel mai popular tip din liceu, nici cel mai frumos. Nu ma atragea nimic la el,doar zambetul lui,uneori, cand il observam trecator,la una din clasele vecine. Era in anul in care isi cunoscuse prietena, pe ea o stiam cu totii. Ultimul an de liceu. Eu il aveam langa mine pe prietenul meu de atunci, ciudat e ca nu mai stiu nimic de el. Nu, nu te astepta la vreo poveste frumoasa, nu am vorbit niciodata cu David, nici el cu mine, am trecut unul pe langa altul,atata tot.

2. "Anii trec, si viata merge iar/Te caut zi si noapte,te caut, dar stiu ca e-n zadar"


Trecuse ceva timp de cand ma ocupam cu diverse articole pentru ziare obscure din Cluj, unde faceam linistita facultatea de Litere. Aici pierd firul logic al evenimentelor. Imi amintesc o seara de iunie, un bar si o cola rece. Si el, vechiul meu amic inca nedescoperit, langa mine. David,cel din liceu, schimbat, mai matur, cu acelasi zambet. M-am indreptat atunci spre el, l-am salutat, i-am adus aminte cine sunt, chit ca eram constienta ca habar-n-are, defapt, despre ce e vorba.

3. "baby, stiu acum ca mergi sa intalnesti/ un Strain ce te va duce la casa din povesti"


Mi-a povestit la o bere ca trecuse printr-o despartire. TREI ani langa aceeasi femeie, si cum nu-i vine sa creada ca dupa iubirea lor nu a ramas nimic. In schimb, si-a pus in colectie o serie de lucruri feminine, pe care le tine intr-o camera uitata. Da,stiu ce vei spune,ciudat om, dar la momentul respectiv, David asta imi parea tare fasccinant.

4. "Ce noroc, ce mare nenoroc, ca timpul stinge totul/Dar focul naste foc"


Ne-am mai intalnit dupa, zile intregi, saptamani chiar, totul amical, beam bere si cafea, ascultam muzica si cantam la chitara impreuna. Aveam ciudatul sentiment ca retraiesc anii de liceu, asa cum ar fi trebuit ei sa fie defapt. Intr-o buna dimineata, cand ne-am intalnit, mi-a luat fata cu mainile si m-a sarutat. Scurt. Rece. M-a luat de mana si mergeam prin oras de parca era normal ce faceam. Da,acum imi vei zice ca te asteptai. Ca era normal. Ca "uite un happy-end asteptat". Nu. Nu, nu trebuia sa plece, nu avea vreo boala grea..Pur si simplu, era gresit ce faceam. Amandoi stiam asta. Dar ocoleam subiectul. Cu cat il ocoleam mai mult,cu atat imi placea mai tare.

5."Mai da o zi din viata ta/ Acelui om care-ti spunea: /baby,baby,baby, tu vei fii a mea/ "


Cel mai ciudat moment a fost unul pe care multi l-ar numi romantic. Eram in unul din parcurile din oras, intinsi pe iarba. Era seara, si ma tinea in brate. Imi arata stele, pe cerul perfect gol si apoi imi zicea ca vom sta acolo pana cand va aparea prima stea, pe care o vom incercui cu pixul si vom scrie,mare,pe cer, " steaua lu' David si a Soniei". Nu,nu asta a fost momentul ciudat, ci acela in care a inceput sa-mi sopteasca in ureche.. "tu vei fii a mea".. Ce mi se parea ciudat? Faptul ca stiam ca asta e imposibil.

6. "Ca un rasarit de soare, dupa noaptea grea"


Poate imi amintesc de el asa pentru ca,uneori, dupa o perioada foarte tampa din viata, persoana ce te aduce la lumina ti se pare fantastica. De data asta ne eram rasarit unul celuilalt. Amandoi dornici de copilarii serioase. Noptile cu el erau albe, zilele gri. Gaseam ceva minunat in orice lucru de nimic. Multi ar fi spus ca ne iubeam. Poate o si faceam,cert e ca niciodata nu ne-am dat seama. Era cel ce-mi aratase partea buna a lucrurilor, eu il reinvatam sa iubeasca. Atat.

7. "esti unica iubire, unica iubire.. / E toamna-n viata mea,totul este scrum. /Stiam ca vei pleca,dar lasa-ma sa-ti spun.."


Cum ne-am despartit? Nu mai stiu, nici nu incerc sa-mi amintesc. Stiu doar ca ploua atunci,aveam niste sandale gri prin care intrase apa si inghetam. Tot ce vroiam era sa plec, sa ajung undeva la caldura. Nu mai stiu nimic despre el. Nici nu mai vreau. As fi iar a lui.

11 păreri geniale:

Anonim spunea...

GENIAL!din nou genial pt pur si simplu fapt k ,,,,,nuj ca tu esti geniala:P...by zet

Anonim spunea...

foarte interesanta povestea.....si poate pentru multi dintre cititori adevarata! Respect!


Karma

cafeaua de dimineata spunea...

multam' fain

Zâna spunea...

sunt persoanele fara de care nu ne-am fi ridicat de jos,dar care au fost importante doar intr-un moment al vietii.
Sa nu lasam trecutul sa ne macine viitorul:)

cafeaua de dimineata spunea...

sa le lasam dracului,nu? :))
hai ca esti simpatica :))

anileve spunea...

deci, ...cu toate ca citesc absolut toate postarile tale si cu toate ca imi plac absolut toate ...eu nu te mai laud, fiindca ale mele laude sunt degeaba pe langa tot ce scrii tu pe blogul asta.... deci, ...stii ca te iubesc, si stii ca nu trebuie niciodata sa te opresti... :*:*:*

cafeaua de dimineata spunea...

si eu te iubesc buh! :* :X desi meriti bataie..

Zâna spunea...

nu chiar dracului...sa le lasam in trecut si atat;))

cafeaua de dimineata spunea...

@zana: ti-as putea demonstra ca diferenta intre trecut, prezent si viitor e mai mult decat nula, si ca numai pe baza trecutului ne construim ca si persoane, dar sunt constienta ca stiai asta deja, dar iti sustii optimismul pana la sfarsit. remember. nu poti traii in viitor niciodata. nici in trecut. dar prezentul ti-l asigura doar pe ultimul.

Vlad spunea...

sau poate ca prezentul e un alt viitor, sau poate Sonia si David ar fi vrut sa continue, sau poate cu totii vrem altceva...sau poate...

cafeaua de dimineata spunea...

sau poate Sonia si David sunt reali. trecutul e prezent. prezentul e si viitor. prezentul e aproape atemporal.
:))filozofie.

top