de la caldura (AICI)

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris nimic despre mine, numai fictiuni si povestioare, putin mai ciudate pentru modul meu de a scrie, asta-i cert.
Am ajuns ieri aici. "Aglomeratie" e singurul cuvant care poate descrie perfect situatia.
Oamenii se grabesc, fiecare vrea sa ajunga undeva de unde sa se grabeasca in alta parte. Graba. Se uita urat si in gol, te analizeaza cap-picioare si daca le place ceea ce vad, se uita in alta parte, Daca nu, se tot uita la tine. Sa vada mai bine acel ceva urat. Sau vine varianta a treia cand se uita la tine gol si pierduti incercand sa-ti caute defecte. Sa-si dea seama ca si tu, la randul tau, esti om.
Revenind, aici, in camera mea, e liniste. Fata de restul orasului, adica. Racoare. Tot diferit de restul, pentru ca afara caldura te izbeste.
Ieri, in masina, ma coceam, pur si simplu. Asteptam la semafor, era coada, apoi am dat de un accident. Deci, iar aglomeratie. Si cald. Si cald. Si injuraturi.
Aici se injura mai des. Aici soferii sunt egoisti si dau peste pietoni doar ca sa-si salveze masina ce urma sa fie lovita din spate de un altul.
Dar aici shaorma e mai ieftina. Si mallurile sunt mai pline, pentru ca aici vara vine nunumai cu caldura, ci si cu reduceri. Deci oamenii sunt fericiti. Au si motive. Reduceri, shaorma si uite reteta pentru fericire. Plus ca, daca mai deschizi si o cola( "deschide si savureaza fericirea" ) ai garantat biletul catre Rai. Ce mama naibii o insemna Raiu' ala.
Metroul e rece, gri, ca intotdeauna. Aici singurul mod in care te poti feri de toti sunt castile. Cu muzica veche, versuri pacifiste si mesaje optimiste.
Spune-i unui om ca totul va fi bine, si fii sigur ca va muri el inaintea sperantei sale.
Pentru ca, atunci cand totul merge prost, cand e prea cald, cand la volan se injura, vor exista mereu reducerile si shaorma mai ieftina.





Nu, nu vreau sa ma intorc prea curand acasa. Si strict din cauza ca aici nu trebuie sa dau explicatii nimanui,nimanui nu ii pasa. Poate, defapt, asta e tot avantajul acestui loc.

9 păreri geniale:

13Kill13 spunea...

"Se uita urat si in gol, te analizeaza cap-picioare si daca le place ceea ce vad, se uita in alta parte, Daca nu, se tot uita la tine. Sa vada mai bine acel ceva urat. Sau vine varianta a treia cand se uita la tine gol si pierduti incercand sa-ti caute defecte."Daaa...adevarat.Nici ca nu puteai sa spui mai bine.

cafeaua de dimineata spunea...

senzatii tari ;))

kid spunea...

In primul rand trebuie sa zic ca, raspunsul tau la blogul meu a fost genial, am ramas speachless cum zice americanu(sper c-am scris bine)

In al dilea rand: m-am gandit mai bine si as vrea sa te invit la mine, la Brasov, ca sa nu ma mai urasti si sa-ti arat locul in care ma relaxez.Si nu te speria, nu e dormitorul meu.
Vei uita sigur de cacaturile din bucuresti

cafeaua de dimineata spunea...

@kid : esti a 9a persoana care ma invita in Brasov, as veni cu placere-putin spus- dar, deocamdata, imi e imposibil, din motive ce nu depind de mine. :)

Zâna spunea...

si eu a 10!hai la brasov..noi garantam ca iti va placea la nebunie:)

kid spunea...

Eu cred ca ti-e frica de mine si de zana c-am sa te bem intr-o dimineata..Ma rog, e alegerea ta!!:P

nu-mi prea place cum am formulat, dar sunt atat de obosit de nici nu ma intereseaza daca ma va corecta cineva:)))

cafeaua de dimineata spunea...

@kid: are cine sa ma bea in Brasov, Zana stie mai bine ;))
deci nu-i vorba de frica

Anonim spunea...

oamenii i prosti din fire sa nu dam vina pe caldurada?stiu k esti mai buna akum:Pk judeci mai cu calm dar totusi:))

Sophiestricata spunea...

Bucureştiul nu-i un oraş prietenos din fire, asta pentru că a fost invadat de o grămadă de scârbe. Fă-ţi o plăcere şi cunoaşte-l mai bine, are nişte părţi superbe sub tot covorul ăsta de jeg.

top