fara titlu-schite-

Plecam. Eu-coasta stanga.
Tu-coasta dreapta.
Despartiti de acelasi stern,monoton.
Sa ne apropiem si mai tare,pana cand,
Intregul timp-trup va scrasni de durere
Si plamanii,obositi, vor inceta sa mai
Respire pana la sfarsit.
Eu-coasta stanga
M-as rasuci ca un elastic
Si-as strapunge o inima-muzeu
Cu vizitatori adormiti.
Eu-ochiul stang
Tu-urechea dreapta,
Despartiti de acelasi chip fardat.
Azi,mai mult ca oricand,
Unul plus altul-contorsionism.

4 păreri geniale:

Zâna spunea...

doi oameni diferiti,dar legati de suflete!cu un vis comun indeplinit in moduri diferite,cu multa dragoste la mijloc,dar si mai multa indiferenta pe langa... exact ce te atrage si ce nu trebuie!

kid spunea...

Pai, am fost plecat sapt trecuta in botosani si bacau, m-am intors vineri acasa dar a trebuit sa plec in covasna.Azi e duminica, dar ma pregatesc de plecare in botosani, iasi si piatra neamt, ma intorc miercuri seara, cand sa mai scriu?
Si, din cate stiu, joi ma duc la sighisoara..deci timpul pentru mine nu prea mai exista:(

Biwi spunea...

Doua cântece diferite, lovindu-se amestecindu-se,
doua culori ce nu s-au văzut niciodata,
una foarte de jos, intoarsa spre pământ,
una foarte de sus, aproape rupta
în infrigurata, neasemuita lupta
a minunii ca esti, a-ntimplarii ca sunt.

cafeaua de dimineata spunea...

@biwi: sunt nebuna dupa Stanescu. Am toate volumele lui. Si in biblioteca, si in pc, si in variant audio, citite chiar de Stanescu :X
deci :)

top