Nu-i asa,dragii mosului (a nu se interpreta ca eu sunt mosu') , ca v-ati saturat sa tot lecturati chestii emolitice, pline de melancolie,dor si jeale? Eu,una, m-am saturat. Si Anonimul meu s-a saturat,i-a ajuns. (everybody,say "hi" to Anonim, imi devine simpatic micutu'). Revenind. Va anunt ca mi-a ajuns, mi-e prea cald si prea sila (da,e cald,sufar de asa ceva) ca sa scriu texte serioase. Plus ca jobu' meu e sa stresez niste persoane si am cam balacit-o.

Sa nu mai lungesc vorba precum vecinele de la 1 si 3 cand se intalnesc intre etaje si vorbesc pana tarziu, cand vr-un vecin stresat iese in usa si le invita in apartamentul lui,doar-doar or inceta. Sunt aici cu un scop precis,sa va incant cu o micuta intamplare, despre,da, ati intuit bine, mine. Am primit recent o carte d-aia geniala, ce urmareste interesele mele in psihologie si cu care, se pare, am tampit pe toata lumea. In cartea respectiva stau ascunse si cateva teste psihologice, pe care le-am atacat,vitejeste, din toate partile.

Cum sa va zic eu, in goana mea dupa rezultate deja ghicite, am dat de un test numit, amenintator "esti fericit?". Si cum aceasta intrebare ma seaca pe creieri ca un pitic ce si-a pierdut tichiuta si alearga sa o caute, m-am pus pe raspuns la intrebari.

Urmeaza o lista simpla, la care se raspunde cu "da" sau "nu", si care, odata rezolvata, e generatoare de emotii stimulatoare.

1. ultima data cand ai sedus un barbat/femeie ai fost foarte deceptionat/a ? (pleca a doua zi spre Tombuctu,era casatorit/a)
2. Te-ai intalnit cel putin o data cu barbati /femei cu probleme? (aici e relativ,"probleme " acopera o gama larga de lucruri)
3. in ultimele sase luni te-ai accidentat rau
4. in ultimul an ai fost bolnav/a macar odata
5. nu ai ras de cel putin trei zile ( pe mine m-a buit rasu' numa ' cand am citit intrebarea..)
6. te doare capul
7. te trezesti adesea intre 1 si 4 dimineata (nu, da' ma pun la somn intre orele alea)
8. ai fost supus/a la abuzuri sexuale in copilarie (wtf?!)
9. ai fost supus/a la abuzuri sexuale in adolescenta ?
10. te enervezi adesea (sunt calma.. mai calma de atat si sunt moarta)
11. ai luat antidepresive in ultimele 6 luni? ( doar daca nu cumva le luam in somn,sau ceva)
12. ai luat anxiolitice in ultimele 6 luni? ( the fuck. am gasit calea.)
13. atunci cand doctorul iti prescrie medicamente nu le iei (... ha?)
14. nu joci niciodata la Loto. (asta da. aaa! deci d-aia sunt fericita,nu? makes sense now..)

Dupa ce am calculat eu numarul afirmatiilor bifate, iata categoria in care ma incadrez: PLUTESTI DE FERICIRE!

I-auzi.. d-aia nu ma gasea Carmen de ceva timp , eram prin norisori de vata.. D-aia am eu zambetul asta enorm, gigant,colosal, pe fata. Bai, hai mai da-o dreacu' , pai dupa astia 99% din populatie se afla pe un norisor, restu' pe jos. Va zic eu, au gresit la faza cu Romania e tara depresiilor, noi locuim in puf si vata. Si Madalina Manole nu s-a sinucis, a calcat stramb,pe langa norisor..Si eu, care-mi puneam intrebari metafizice gen: "fratioare, daca am raspuns la alea asa cum am raspuns, nu ma face un om normal?!"

Sau poate numa' eu sunt asa, si restu' oamenilor sunt prinsi undeva intre Stirile de la ora 5 si OTV,televiziunea POPOrului.. oh! d-aia se numeste "televiziunea poporului".. am revelatii,ma scuzati.

6 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

Deci deaia nu te gaseam eu. Vezi sa nu aluneci de pe norisorul tau pufos si roz.

cafeaua de dimineata spunea...

nu, stai fara grija,nu ma doboara nimeni de pe norisorul meu de fericire..

Zâna spunea...

unde ai gasit testul asta?:))) e mai mult funny decat practic!;))

cafeaua de dimineata spunea...

intr-o carte tare faina de psihologie :)

Anonim spunea...

da ma sa stii ca noi romanii astia dati naibii suntem aerieni rau de tot....si din cate vad in ce scrii u se pare ca e bn sa fii asa k dak nu hopa pe jos precum mada:))

najdhya spunea...

Eu ma apucasem sa notez da/nu la fiecare intrebare crezand ca am si grila de raspunsuri mai jos...

top