Handjobs ( nu, kid, nu schimb titlul )

Aproape,atat de aproape ca nici nu te vad, nu te simt,strain si straniu,un corp strain in corpul instrainat.
Te-am chemat,n-ai venit, e simplu, nimic prea complicat.
Altii ma vad,cu ochi buni sau rai,nu-mi pasa,au ochii urati. Intre noi, distante desenate, altul ma tine in brate,doarme cu mine si-mi spune cuvinte pe care nimeni nu le crede,dar ma fac sa nu pot dormi.
Regreti.
Unde ai fost pana acum?
Undeva unde destinul ti-l faci singur,nu?

9 păreri geniale:

13Kill13 spunea...

Handjob?

cafeaua de dimineata spunea...

mhhm :)

kid spunea...

Stii, scria un prietena de-al meu intr-un blog, ca femeia perfecta pentru el este cea care-l trezeste cu un blowjob(printre altele).
Si-am zis ca e pretentios rau..Dar acum imi dau seama ca nu e chiar asa si te-as ruga sa schimbi titlul in "blowjob":D

Sper sa nu te simti ofensata de comentariu, mai mult offtopic, dar mi-am adus aminte de el cand ti-am citit titlul(cat de gay suna asta)..in fine...

cafeaua de dimineata spunea...

mah, nu stiu cum interpretezi tu da' eu ma referam strict la faptul ca atunci cand iti futi viata singur se numeste handjob :P
d-aia nu pot schimba titlul.

kid spunea...

Trebuie sa-mi cer scuze pentru ceva: eu n-am trecut de titlu..Am incercat sa te citesc, dar am ramas blocat..
de aici si comentariul meu..
scuze inca o data:P

Bloody Mary spunea...

Altii ma vad,cu ochi buni sau rai,nu-mi pasa,au ochii urati.

Geniala. <3

cafeaua de dimineata spunea...

@kid: te iert, copii gresesc mereu

kid spunea...

Ma bucur ca ma ierti, ma bucur ca nu schimbi titlul, dar daca o iei asa, sa stii ca nici eu nu-mi schimb comentariul:P

cafeaua de dimineata spunea...

asa,si?

top