Astea sunt de ieri, de la" Let's do it, Romania! ". Pe langa toate scarboseniile gasite in padure, aceeasi padure, dupa saci intregi de gunoaie, am gasit si dovada ca oamenii si-au bagat picoarele de tot.




asta e din spatele blocurilor, in minunatul meu oras. Nu e de curand, s-a curatat locul, dar poza ramane. Si mirosul.

13 păreri geniale:

worsakeend spunea...

Mda..minunata si mirobolanta Romanie

Bloody Mary spunea...

Oare de ce nu ma mir?

Vlad spunea...

am gasit chiloti sosete adidasi, baterii, tampoane , prezervative, scutece si astea chiar in padure... let's do it romania a fost un fel de concurs de gretosenii... si azi cel mai probabil meltenii arunca alte gunoaie in padure, ca doar na au venit ieri prostii aia sa le curete!

cafeaua de dimineata spunea...

da,sunt de acord cu Vlad. ieri eram ceva la modu': "astia si-au adus toata casa aici,inclusiv wc-urile?!"
si multi erau sceptici, gen primaru' localitatii in care am fost. dom'le, omu' nu intelegea de ce ne agitam atata.. pai nah,ce sa-i explici prostului?!

Boogie spunea...

Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul. Ce sa-i faci, daca lumea nu gandeste.

Adrian B. spunea...

Văd o superbă colecţie toamnă-iarnă, în culorile şi materiile naturii, 100% biodegradabile şi eco-prietenoase. Şi nu m-aş rezuma doar la încălţăminte.
O să fac un milion de dolari! *does the river-dance*

cafeaua de dimineata spunea...

:)) dumnezeule :))))

Daiana spunea...

eu stiu doar k vreau sa ma acea ''utensila muinunata '' de bucatarie :::ligheanul ala cata ...ce bun era pt un aluat...iesea cel mai bun cozonac de craciun..

cafeaua de dimineata spunea...

care,mah! plasticu' ala galben de semana a ceva?
ce mama dracului cauta porcaria aia de lighean in mijlocu' padurii, nu pot intelege nici pana azi.
ah, si imi pare rau ca-ti stric planurile de cozonaceli, da' ala era lighean pentru picioare toata ziua..

47 spunea...

apropo de let's do it romania, din categoria "ce am găsit pe malul râului la verneşti": vreo 50 de metri de izolaţie de cablu (sănătoasă, de cauciuc), scutece utilizate (nu le-am atins, intrau la categoria "deşeu biologic", iar eu strângeam plastic, vreo 20 de cutii de bulion (goale), o sticlă de ex-bulion (plină) şi câteva piese de dacie. cred că dacă mai strângeam 3 ore şi asamblam încă 6 puteam să fac o dacie completă.

rocket682 spunea...

De ce oare nu-mi pare rau ca am plecat din romanica ?

Anonim spunea...

te intinzi cam mult spunand de un primar ca e prost ,unii poate chiar nu iubesc natura asa ca altii ...sau pur si simplu isi da seama ca nu ajuta cu nimic agitatia voastra ..pt ca asa si e

cafeaua de dimineata spunea...

si daca stai si astepti sa mori in moduri greu de ingropat, rezolvi ceva?
cam nu, serios iti spun. sunt n persoane care gandesc la fel ca tine, e dreptu' lor, asa cum exista si inversu' lor. stam si ne plangem ca tara se duce de rapa, si ramanem doar cu plansu'.
nu ma intind cu nimic,deci :P

top