pentru ca unele postari sunt prea lungi

Am cativa pseudo-cititori care se plang ca am articole prea lungi pe blog. Zic "pseudo" pentru ca se apuca minutios de citit,dar se plictisesc pe parcurs. Sau,si mai rau, se sperie si parasesc locul crimei.
Da,stiu, va inteleg,uneori e dificil sa parcurgi un text intreg fara antrenament, mai ales unul pe un blog.. ca atare,postarea asta e pentru voi.

Am fost rezonabila, am scris putin acum..

6 păreri geniale:

Boogie spunea...

Pai acei cititori sa se apuce sa faca antrenament sa nu se mai plictiseasca atat de usor si dupa aceea nu vor mai avea probleme. Dar lenea e mare la romani (nu la toti)

Zâna spunea...

eu zis ca scrii artiole la fel de lungi si pt ei un rezumat de 3 randuri al articolului;))

cafeaua de dimineata spunea...

neah.
datoria mea e sa-i fac sa sufere

CarmenPunkGirl spunea...

Nu ii inteleg de ce se plag. Daca nu le place sa plece.

cafeaua de dimineata spunea...

asa, Carmen, fii rea :))

rocket682 spunea...

Cititul, ca si scrisul, e un fel de orgasm intelectual prelungit al constientului, celor care nu le place, sunt frigizi la acest capitol.

top