vine,pleaca

Ieri si azi am revazut doi dintre cei mai buni prieteni de-ai mei. Mi-au "reprosat" ca ma implic de ceva vreme prea mult, pentru persoane de nimic. Au dreptate. E o stare din care vroiam sa ies de ceva timp, luni chiar, dar nu reuseseam.
Pana azi. Imi bag picioarele,sterg cu buretele, scuip pe acel ceva ce-mi provoca starile alea.
Am asteptat sa-mi dea cineva doua palme,sa ma trezesc, si am primit.
Acum las tot la o parte.
A trecut. :)

4 păreri geniale:

13Kill13 spunea...

Ah firar...vroiam sa-ti dau si eu palme :-L

Zâna spunea...

e o vreme cand tre sa uiti!cand durerea e prea mare incat te obisnuiesti cu ea,te impaci cu ea si trece!teoretic...

cafeaua de dimineata spunea...

pentru prima data chiar iti dau dreptate

dishku spunea...

invatati sa va bagati picioarele, sa beti o cafea, o tigara, cu-o muzica buna si sa va doara-n pula.
ar trebui sa fim generatia cu durere-n cot si chilluiti.functioneaza

top