cu 11 luni in urma-sau Standard-

Am obosit.
daca fumez, fac cancer.
daca beau, fac ciroza.
daca ma droghez sunt ratata.
daca sunt ratata mor.
Cafeaua mea e amara, indiferent de cat zahar ii pun. Am prieteni egoisti. Am un prieten indiferent. Iubeam un tip de departe care-i indragostit de o tarfa. Imi dau doua palme.
eu nu iubesc.
eu nu sufar.
eu nu plang.
In lumea asta, cu cat esti mai uman, cu atat esti mai ratat.
Maine dimineata o sa ma trezesc cu cearcane. O sa imi pun cercei gri si camasa alba. O sa fiu standard.
Cu cat mai standard, cu atat mai bine

8 păreri geniale:

Falvo spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Zâna spunea...

offtopic:am auzit ca stii tu de unde pot procura vopsea albastra de par:D imi spui si mie;;)

Zâna spunea...

standard sa fie de vreo saptamana si ceva si aici!e la moda!

rocket682 spunea...

Daca nu bei, nu fumezi, nu te droghezi, esti neinteresant, daca nu plangi, nu suferi, nu iubesti, atunci esti egoist, daca iti pui camasa alba si cercei gri, esti standard. Pe cine pacalesti ?

Vlad spunea...

Imi dai voie sa te bat? Nu, pe bune, imi dai voie? Ce am vorbit noi cand ne.am vazut ultima data?

worsakeend spunea...

Mda..mult patos..

septimia spunea...

umanitatea nu-i pentru lumea de acum. astia sunt ca hienele. ti-ar suge si cerceii gri daca ar putea :)) standard pana la capat

diana spunea...

aici scrii una dar te manifesti altfel..serios u esti vesela in viata de zi cu zi.,,ia un dfat de aci: lasa naibii ratatii!;)

top