Exorcistu' se intoarce

A fost odata un baiat care vroia din tot sufletu' sa se sinucida.A incercat deci, dupa modelu' Madalina Manole, si a inghitit vitejeste insecticid. Trei pachete.
Trei ore mai tarziu, baiatul este gasit. In viata. MINUNE! Sau nu. Imediat, la fata locului este chemat un preot. De ce? Pentru ca trupul baiatului era ocupat de un demon. Unu al naibii (?!) de nesimtit, pentru ca isi permitea sa-i vorbeasca bietului preot, prea uimit ca sa stie ce sa inteleaga.
Degeaba a incercat preotu' sa-i explice demonului ca-i nebun. NU! Demonu' o tot tinea pe a lui. Ca ii place pe pamant si in corpu' ala,deci de ce ar pleca?!
Preotul, omul lui Dumnezeu, a vazut atunci, pe pieptul baiatului-demon o inscriptie :HELL.

A stiut atunci ca are de-a face cu un adevarat Diavol.
De ce rad: pentru ca povestea asta n-am inventat-o eu. Ne-a spus-o preotul azi si sa ma ierte Dumnezeu,da' am ras cu lacrimi.

Intrebarea zilei: De ce scria dom'le , in engleza?! Da' franceza ce are?!

13 păreri geniale:

Vlad spunea...

Daca ai sti tu cata experienta au popii in chestiunile astea...:)) dar na, poate acel insecticid nu a adus un demon in corpul baiatului si doar i.a provocat o mutatie genetica ingrozitoare :X

Bianca. spunea...

M-am si inecat cand am citit asta:)) Si unii nu cred ca imaginatia e infinita:)))

diana spunea...

doamne ..imi aduc aminte de faza aia=)))) mai eu tin sa cerd k popa avea cv la cap..adik....cred k a visat

diana spunea...

nu ca mi ar fi greu sa cerd asa cv dareu rin cont si de cine a povestit si de aia

CarmenPunkGirl spunea...

Da de unde stia popa engleza?

Adi spunea...

Muie la iehovisti, mormoni si atei!

Anonim spunea...

Bai, suntem prea snobi ca sa mai "scrim" in română?
Apropo, cum se spune HELL in franceza?
Sau in japoneza,persana, ori hindusa s.a.m.d.?:))

Anonim spunea...

Ce ras ai domnisoara... Eram in spatele tau atunci ;)).

Anonim spunea...

A nu se intelege gresit. Atunci cand vorbea DAM(N)ian.

cafeaua de dimineata spunea...

dam(n)ian!
geniala asta,geniala! :))))

cafeaua de dimineata spunea...

@Adi: usor cu injuraturile. nu facem comentarii legate de religia fiecaruia. in plus, pare-mi-se ca nu esti tocma' crestin cand spui d-astea

Anonim spunea...

Pai, am scris la "pareri geniale", nu?:))

Bloody Mary spunea...

Ora de religie? Mi-ar placea sa ne spuna si noua povesti d-astea...:-(

top