Masti si chipuri (tatuate)

Singurul lucru pe care-l vreau momentan e sa-mi curgi prin vene. Stii tu,sentimentul ala ca depinzi de persoana pe care o iubesti si ca si ea depinde la randul ei de tine, ca orice parazit de corpul-gazda. In ultima perioada esti tot mai proteic. Omul cu o mie de chipuri, dar nicio masca. Eu, pe cealalta parte, cu o mie de masti, dar acelasi chip, deseori obosit, ce-i drept.

Fumator, obosit, omul cu celebrul tatuaj pe coloana. O a doua coloana desenata, cu cele doua aripi prinse in piele. Visez de mult timp sa-mi descarnez oasele, pline de durere din piele, dar cu constiinta primului si ultimului meu zbor. A momentului in care, tatuajul meu de pe spate se va dezlipi, pur si simplu spre ceva concret.

As vrea, da, as vrea sa-mi curgi prin vene, ca un al doilea sange, sau alcool nefermentat, toxic, pur. Acum zilele insa par ore, orele zile, si, totul se duce al dracului de repede. Al dracului de incet. Singura certitudine e ca nu te am dar ca nu te uit.. cum as putea, idiotule?! Nici nu pot, nici nu vreau, pentru ca doar tu imi dai stari paroxismice, ale naibii de multumitoare.

Cei doi oameni, unul cu o mie de masti ,altul cu o mie de chipuri ,fiecare cu un mare tatuaj pe spate, o coloana vertebrala si o aripa. Te vreau. Iti vreau corpul, inima, vreau tot ce imi poti da, de la suflet, sange, par,unghii, mizierie si sublimitate. Tot. Azi, ceea ce iti traieste corpul iti cicatrizeaza sufletul si sigur stii si tu ca oamenii frumosi in exterior in interior sunt urati. Urati de-ti vine sa-i ucizi, dar iti e teama ca vei fi lasat sinur.

Nu iti e teama de moarte, ci de singuratate. Si daca stai si te gandesti bine, moartea nu e moarte, nu iti e teama de ea decat dintr-o singura perspectiva: a faptului ca dupa moarte vei fii singur, ca ti se va intampla singur. Singuratatea e prima moarte, una lenta, si se rasuceste ca un cutit in rana pe masura ce timpul trece. Ii poti urmari cursul uitandu-te la ceas. Cand nu esti langa mine am prima moarte.

Si iata-ne. Eu intr-un capat, tu in celalalt, uniti doar de ideea ca zborul ne va apartine. Ca intr-o dupa-amiaza, coloana ta se va izbi orgasmic de a mea, ca zborul va fi scurt, dar indeajuns. Cele doua corpuri stilizate.. amandoua sub acelasi tatuaj. Unul aripa stanga, altul cea dreapta...

11 păreri geniale:

Boogie spunea...

Superb.

Adrian B. spunea...

Câte un chip pentru fiecare mască.

El spunea...

Să fie singurătate după moarte?
sper că te înșeli.

SingurEu spunea...

Trebuia să pui o manea la final.
Poate chiar asta http://www.youtube.com/watch?v=tI3UUQWIk0E

cafeaua de dimineata spunea...

@SingurEu: ia uite, un simpatic pe la mine prin blog! stiu ca esti fan manele. stiu.. da' de data asta, aia e, nu iti ineplinim dorintele..

Bianca. spunea...

Imi aduce aminte de o poezie de-a lu' Nichita Stanescu, nu ii mai retin numele, dar imi induce acelasi sentiment...frumos, sincer.

cafeaua de dimineata spunea...

@Bianca: multumesc!

Anonim spunea...

Alex M.

Super. Chiar nu stiam ca esti ATAT de buna la scris. Esti brilianta! Pe bune, nu am cunoscut niciodata cu o fata atat de inteligenta!

Salutari din Amerika.

cafeaua de dimineata spunea...

abia astept sa revii,imi e foarte dor sa rad cu tine

drinksmoketalk spunea...

Nu stiu de ce dar cand am citit mi-a trecut prin cap ideia de inger si demon.
Frumos scris in indeia de arta, dar mai rau e daca si simti asa. Ai dreptate prima moarte a fiecarui o este singuratatea si poate este si cea mai grava.
Mai e o chestie pe care as vrea sa o spun, nu este regula ca orice e frumos pe exterior sa fie urat pe interior sau si invers, daca ar fi asa am sti cum sa ne alegem partenerii foarte usor ;).

Poetul Necunoscut spunea...

mi te strecori latent dureri prin fiere,
cand imi zidesc in jur orfelinate,
din patimi albe si mizere,
prin chip tasnind nestrecurate .
apune mandru soare prin odaie,
tu noapte adanca scapi din fraie,
si stinge focul ei de paie,
cu teama scursa in calcaie,
din visuri te-am gonit eu temerar,
si totusi strans eu te tineam de mana,
se-usuca tot sub un tipar :
cand vrei sa stea, nu vrea sa mai ramana .

top