Cu buzunarele goale

Sictirul

Presupun ca, momentan, uitarea e singurul medicament pe care mi-l injectez in corp; uitand momentele frumoase imi uit si trairile de doi bani, futaiurile de o noapte sau, si mai rau, iubirile de o saptamana. Cu tigarile ma impac bine, si ma bucur mult ca nu mi-am luat ceva alcool in sange, ca inca gandesc limpede, ca pot sa-mi bag pula in toti si in toate cu cea mai completa luciditate.

Starea de bine fabricata cu forta, dar nu ca drog, ci ca rigiditate psihidelica si saproperica. Toate momentele de cacat isi au iar sursa in trecut, un trecut transparent, pe care vreau sa-l uit. Sa-l uit complet si fara dorinta omeneasca de a-mi proiecta alte momente frumoase.


Tarfa

Si cand diminetile se inchid brusc intre doua numere, numere de pantofi, de pe ceas, numere de haine, masuri si cifre, tarfa aia din pat imi pare cea mai frumoasa femeie din lume. Si corpul ei ,mai mult decat un templu, decat un altar, decat o carpa, un material, un nimic. Corpul ei parca pare uman, e aproape o femeie frumoasa, nu doar un nimic. Intre doua numere viata pare simpla si complicata, nu am mai nimic de spus din simplul motiv ca nimic nu poate descrie ce vreau sa zic.


Copilul

Imi tuseste in telefon si vrea sa ma convinga ca iubeste. Si nici nu stiu ce sa cred. Copii nu stiu ce e iubirea, nu isi distrug nimic iubind, nu vor sa isi omoare celulele pentru un sfarsit deja stiut. Si totusi.. copii, in umbrele lor, in teama lor de nimic, fara teama de ceva concret, isi dau sufletul fara sa stie ca l-au intins pe tava. Copii iubesc sincer, fara sa stie ca iubesc. Cand isi dau seama, se sperie si fug.
Numai copila asta imi tuseste si nu fuge cand realizeaza ca iubeste.


Egoul

Spectacolul nostru. Am dormit ani de zile, acum imi fixez ceasul dupa timpul ei.


P.S. imi scriu mintile dupa el si-mi pierd cuvintele prin buzunare.

4 păreri geniale:

Alexandrü spunea...

uau.
foarte inspirat si bine spus

Rasta Man spunea...

esti:
1- un pic tenebroasa(dar m-am obisnuit)
2- dual band (cand asa ... asa dnac)
3- suparata ca de obicei (pe blog)
4- adorabila, parfumata, si unica

cafeaua de dimineata spunea...

@Alexandru: multam' fain!
@Zoli: o sa iti multumesc pentru 4. restu' nu cre' ca-s valabile in viata reala, ba din potriva.
cum adica dual band? ma pui pe ganduri

Anonim spunea...

ce frumos:X:X:X:X

top