Alter

Ea: Luni dimineata te-am trezit din greseala, ti-am dat un cot in burta si zau,jur ca n-am vrut. In plus, nu e vina mea ca esti ditai animalu' (asta ca sa o parafrazez pe bunica, Dumnezeu s-o ierte). Tot luni dimineata mi-ai spart cana preferata, in care puneam ceai de tei si menta.

El: da,stiu...

Ea: Ai observat cum ne ocolim dimineata, ne pierdem hainele noaptea, ne mancam de suflet si carne si dimineata...

El: Dimineata ne ocolim.

Ea: Parca ne luam grijile cu noi imediat cum deschidem ochii...

El: Poate din cauza asta ne ocolim. Ne e frica sa nu cumva sa dezlipim grijile celuilalt de pe retina.

Ea: Cum dracu' ne-am gasit noi?

El: Nu stiu, pentru ca ai fost mereu aici. M-am si plictisit de tine. De toanele tale la ciclu si de pantofii tai aruncati in hol

Ea: Defapt, am fost mereu aici pentru ca nu m-am desprins niciodata din mintea ta.


REALUL.

    Ma satur de mine, de apartamentul gol. Luni dimineata m-am lovit de noptiera cand m-am trezit, dar cel mai rau m-a durut realitatea faptului ca sunt singur. Tot luni dimineata, adormit, mi-am spart cana de ceai.
    Cel mai rau e ca stiu ca e, ca va fi, dar de fiecare data cand incerc si cred ca o gasesc, imi zboara creierii pentru motive pe care niciun cretin din lume nu le-ar intelege.
    Diminetile spre servici imi platesc ratele la alt credit de incredere. Increderea in mine, increderea ca va veni si, mai ales, increderea ca va fi pentru totdeauna.
    Doar ca multe lucruri nu se cumpara in rate, si ma incapatanez sa uit, sa trec peste.
    Imi imaginez, din cand in cand, cum ar fi sa vorbesc cu ea, nu cu mine.
    Si-mi doresc sa stea aici, sa-si lase pantofii in hol , si, mai ales, sa nu mai vrea sa plece vreodata.

6 păreri geniale:

Anonim spunea...

Vrei cam multe :))
(Ramona)

CarmenPunkGirl spunea...

Fericire in rate :)

Sergiu spunea...

Dragostea e fals apreciata. Oricum, ea va dori sa plece candva, iar el va uita de ea. Mersul firesc al lucrurilor.

worsakeend spunea...

Va doresc succes si fericire..chiar si in rate :))

Anonim spunea...

Maaah..n-am mai dat de mult p'aici, si chiar nu-mi place cum imi tot dai motive sa revin, zau ca nu :)
Andryuu..plm adica Andrei

cafeaua de dimineata spunea...

hehe :D:D ia sa-ti refaci blogu' ala, ca scriai fain

top