Voce iar

    Era frig afara si eu stateam deasupra ta in mijlocul trotuarului. Aveam amandoi fermoarele trase si ne muscam bine si rau de tot. Eu iti deschideam gura cu forta si-ti scuipam zat de cafea in plamani, tu mai tuseai din cand in cand, a ceva ce semana a orgasm. Tu iti decojeai plamanii, eu ti-i lipeam. Era frig afara, si incepuse sa ploua. Din pielea noastra iesea cerneala care nu demult ne colorase spatele,degetele, intestinele si neuronii. M-am ridicat, atunci, caci devenisem unul si inima ne batea in mod dublu tictic-tactac. Era frig afara si pielea mea devenise ea insasi un fior prin care circulau curentii de aer rece.
    Asta era atunci. De opt ore insa , incerc sa ma smulg de noi. Am incercat fir cu fir, particula cu particula, lemn cu sticla. Devin, din pacate, un contra-exemplu operelor de arta, pentru ca destramandu-mi partea stanga uit ca inima trebuie sa bata si ea. DA. Mi-ai tras-o rau, rau si mi-a placut. Mi-ai distrus rau asteptarile si convingerile ,dar mi-a placut. Din fiecare muscatura eu creez un ser antivenin.
    Aveam 12 ani,cretinule, aveam 12 ani cand m-ai tras in spatele blocului B23 si m-ai sarutat. Mi-era rusine de tine, de mine, de bloc si de Dumnezeu. Tu erai mult prea mare si-ti luai viata in maini murind repetat, eu abia atunci incepeam sa traiesc. De opt ani am pastrat viata aia in mine in care ma durea absenta, nu prezenta ta. Opt ani si tigari aruncate in spatele blocului, de la etaj, cand fumam in balcon pe ascuns. Kent. Opt.
    Opt era si autobuzul catre gara in care tu ne-ai ucis cand ai venit ca sa pleci. In opt imi pipaiai pulpele si ma trageai pevers cand lumea nu se uita. Ai lasat riduri,sa stii. Nu arzi,nu dori, nu esti. Ramai si te vezi, dar eu te ascund.
    Intern,extren. As fi vrut sa-ti tai iadul din radacini, sa te iau de mana, sa zambim, dar iadul nu e o bruiana, nici macar un copac nu e. Tu ai avut timp sa-l vezi si sa te saturi de el , chiar cu mult inainte sa ne iubim. Ne iubim. Ne iubim.. pe dracu' ne iubim. Ne-am urcat in capu' lui si intre coarnele lui tu imi saruti podul palmei si zambesti. Din cand in cand ii mai ardem paru' dracului cu bricheta si miroase urat, si tot atunci ne ia dracu'. Intern, extern, extrem.
    Ne doare. Pe tine corpul, pe mine sufletu'. Suntem aproape un cantec. O sa ramanem in cateva zeci de ani doar coaste, tu cu una in minus, ca din ea m-am nascut eu. Tu vei muri in mine, miercuri ,asa am decis, va ploua afara si va fi frig. Noi vom fi in casa si vom rade de timp. Timpul se-opreste cand hainele pica.

15 păreri geniale:

Karmaus spunea...

este interesant...dar as vrea sa stiu de unde te-ai inspirat...sper k nu din trecut.... :P

§Þ¡ññ€® spunea...

viitoru'i maine trecutul a fost ieri....

cafeaua de dimineata spunea...

cine povesteste trecutul isi retraieste temerile :) ai dreptate.
merci, mai, pentru banner, chiar apreciez enorm!

cafeaua de dimineata spunea...

:)

Rasta Man spunea...

hehehe
@§Þ¡ññ€® Viitorul a fost ieri, trecutul vine maine, mai degraba sau mai tarziu :))
@ CdD Sunt fermecat asa ca voi varsa, lacrimi din sare reiodata dulce, cu care te transform in ambrozie cu tepi, si iti daruiesc dragostea mea cu toporul ruginit. Si-ti pun un colier de mate, unde-ti era gatul, si scot un diamant din traheea proaspat putrezita.

cafeaua de dimineata spunea...

:))da, Zoli, si eu te iubesc de mor. da' numa' la figurat,zau :))
esti rau,ma.. cum, cu mate la gat?!

Rasta Man spunea...

Catalina.
Amu ce sa mai ca esti undeva intr-o scoica de melc, infasurata in spirale nesfarsite, pe care aluneci ca intr-un to(p)bogan etern. Si iti este mai greata, cu fiecare spirala. :x

cafeaua de dimineata spunea...

aa.. daaaa.. :))
am inteles eu ce vrei sa zici.
simpaticule.
(acu' te umflii in pene, gen : "am avut dreptate,hehe" )

§Þ¡ññ€® spunea...

Daca tu preferi sa traiesti in trecut man e alegerea ta...pentru mine viitorul e maine in orice conjunctura....Trebuie sa ne gandim ca toti traim in prezent...singurul lucru care conteaza cu adevarat!

cafeaua de dimineata spunea...

eu cred ca zoli doar se juca in termeni si cuvinte

Rasta Man spunea...

Io? ... Io cu cine votez ???
;)

cafeaua de dimineata spunea...

tu votezi cu cine vrei, din urna iese cine trebuie..
am incheiat citatul

septimia spunea...

nu ne amintim decat ceea ce nu s-a petrecut nicicand.
si sufletul va fi o boala.

conia spunea...

frumos joc de cuvinte! felicitari. am ramas fara cuvinte... imi plec capul in fata ta, a scriitoarei din tine! pe bune, esti tare!

cafeaua de dimineata spunea...

@septimia: asta li se intampla celor ce scriu,nu?
@conia: multumesc mult! te mai astept :)

top