24. despre mine,azi

     E al doilea titlu consecutiv care contine cifre. Deci, e clar, ceva se intampla, Danemarca are ceva putred. Se poarta urarile de Craciun si bilantul anului 2010. Tre' sa intru in trend, deci, iata:

     A fost unul dintre cei mai frumosi ani. Cu riscul de a suna a cliseu, am invatat anul asta o multime de lucruri. Despre oameni,locuri, lucruri si despre mine. Mi-am facut prieteni noi. Cam atat partea tip refren , pe care cred ca o putem gasi lejer pe majoritatea blogurilor.
     Primul e dat uitarii, intre doua rafturi de carti. Am inca acea carte de la el, si esarfa,ii pastrez mirosul si scrisul. Nu ne-am vazut de mult timp,dar stiu ce face, cum e, cum se simte. Al doilea sta la cateva sute de kilometrii si isi inchide gandurile albastre in zambete de sus, fum si priviri incruntate. Am auzit ca poarta ochielari din aia faini si s-a incurcat cu una de la birou. Mi-e dor de cum radeam impreuna pe prostii jegoase.
     Inca un gand sta in oras cu mine si mi-a ras in palme duminica seara. Intre noi e "jeux d'enfants" ,asa mi-a spus, ca atare mi-am tras o tunsoare frantuzeasca de toata frumusetea. Ori vin direct din film, ori nu mai vin. Ma enerveaza ca am peretii albastrii ,ca majoriatea tricourilor imi sunt albastre. Ma gelozesc cumplit cand cea mai buna prietena se transforma in iubita, chit ca e pentru farsa unui pusti de 14 ani.
     Imi doresc sa pot canta la pian si violoncel, sa pot fi in mai multe lucruri in acelasi timp. Fredonez frenetic "i wanna know your name" si bat ritmul cu degetele pe pielea lui.. pe spate.. pe gat.. il respir. Imi aduc aminte ca nu e aici si ca nu-i stiu numele atat de bine..
     Craciunul il sarbatoresc altundeva, nu acasa. De Craciun imi doresc locuri noi. Copaci cu trunchiuri albe,multa zapada, aglomeratie si blocuri gri. Multe lumini si multi copii. Anu' asta nu m-a colindat nimeni..:)
     Va urez sa aveti tot ce e mai bun pentru voi. Si asta nu doar de Craciun, ci in general. Sa fiti fericiti, sanatosi si tot refrenul de urari. Sa zambiti:)










Cub. Linii si dungi, pe ritm. Un punct. Un mare punct. Din el aripi, pe ritm. Din aripi, pasarea, din pasare un om. Ochiul. Concertul. Strada. Aglomeratia. Usile. Oamenii. Luminile. Ritmul. I WANNA KNOW YOUR NAME.


SARBATORI FERICITE:)

8 păreri geniale:

Anonim spunea...

Si unde petreci Craciunul anul asta?

zorro spunea...

Danemarca? Acolo ai zburat? :D

CarmenPunkGirl spunea...

hmmm...cunosc...recunosc ;)

se pare a fost un an frumos. sa fie si urmatorul la fel ;) sau si mai bine

Rasta Man spunea...

Hei, stiu ca nu sunt cel mai bun lucru ce l-ai trait in 2010. Si ma simt bine.

cafeaua de dimineata spunea...

@anonim: nu stiu, e inca un joc
@zorro: nici chiar asa departe
@carmen: pe toate le stii :P

cafeaua de dimineata spunea...

da,zoli, doar tu imi puneai mate la gat.
de craciun impodobesti bradu' cu ele,nu?

Rasta Man spunea...

Incerc sa-mi dezpodobesc viata, si nu mai impodobesc nimic. Bradul straluceste pentru ca exista, nicio podoaba nu-l face mai frumos. Si romanu-i ca bradu, remember?

cafeaua de dimineata spunea...

si colindul cu bradul e inventat de un ungur.
ca romanu' ar fi zis"un brad frumos" nu "o brad frumos" :))) :))

top