Gasesc placere-n orice pacat

Intunericul din camera face tigarea un fel de semnal luminos pasat intre noi doi. Imi strecori mana stanga sub boxeri, ca o gluma. Ridic spranceana si zambesc, dar tu nu stii, pentru ca-i intuneric. Patru tigari fumate una dupa alta imi fac plamanii sa vrea si alt aer decat cel al lor, capul sa-mi vajaie..

Razi.. te simt, tie cand razi ti se zguduie intreg corpul, ca un munte aproape... totul dinainte gandit, deasupra mea..

Ultima oara cand eram in camera asta, iti amintesti, din pereti curgeau culori, mai stii? Si acum curg, dar e prea intuneric sa vedem. Cand ne vom aprinde, aprinde, aprinde lumina, din ochii nostrii, obijnuiti cu iadul, vor curge culori. Caci iadul, in intunericul sau, pastreaza toate culorile..

(paranteza deschisa, si toate pacatele intra-n ea, inghesuite, amestecate, dar lucide..)

Cand vom fi batrani, ne vom teme de moarte. Lucrurile bune de acum vor fi pacate groaznice, pentru care ne vom cai. Dragostea va deveni atunci cel mai urat mod de a-ti vinde sufletul, de sufletul pana atunci a stat o viata intreaga la celalalt si i-a fost bine. Sufletul va fi o boala, la fel ca si restul lucrurilor din jurul nostru.

- Stii.. imi place cum...

- Stiu. Tu crezi ca ne iubim?

- Cred ca am fi un cuplu fantastic. Si ca am avea futaiuri grozave. Cum stiu ca probabil am distruge cateva valori morale globale. Cred ca ne intelegem perfect.. in rest.. da,ne iubim.

9 păreri geniale:

Anonim spunea...

cidata asta cu pacatele

cafeaua de dimineata spunea...

care asta?
postarea sau cine a scris?

Rasta Man spunea...

Cidata asta cu pacatele ?
Macar daca reusea sa te faca ciudata... ar fi fost o treaba. Pacat de pacalici.

cafeaua de dimineata spunea...

imi place ca-mi iei apararea :)) simpatic,tu,asa

§Þ¡ññ€® spunea...

Tu ce cuie ai de scri astea?

conia spunea...

superb!

worsakeend spunea...

Wow..de la socant scrierile tale devin enigmatice :))

El spunea...

sunetul de pian, pisica ne cântă, tu în tricoul meu.
La dracu' cu valorile morale!

cafeaua de dimineata spunea...

@worask: de tine mi-era tare dor! treci mai des p-aici,iti duc lipsa
@el: si pianul...

top