horoscop. gen.

     Pe scurt, pentru ca-i Craciun, si nimeni n-are chef de texte lungi, dupa ce saptamana trecuta am aflat ca voi muri pe 21 intr-un accident de masina (si am anuntat si lumea degeaba "daca maine nu raspund, inseamna c-am murit"), saptamana asta aflu ca:

-voi muri pe data de 29 (dar nu se stiu cauzele. data trecuta macar am stiut sa ma feresc de masini )

-pe 31 voi avea o criza de gelozie. Cauzele sunt multiple, iar una dintre ele este chiar revelionul.

-pe data de 1 ianuarie voi avea o noua relatie. Si da, in aceeasi seara.

-si tot pe data de 1 , in caz ca ma mananca rau sa intretin relatii de factura rusinoasa, voi ramane insarcinata.

In concluzie: dupa ce voi muri ma voi desparti de prieten, ma voi combina cu un altul, ce ma va lasa cu burta la gura. Asa,moarta cum sunt, de pe data de 29..

     Eu am o singura nelamurire. Inteleg,voi muri. E posibil. Si altii au murit si n-au avut nimic. Ok, voi avea criza de gelozie ( "ba boule, acu' iti plac alea vii, a?! astea moarte nu-ti mai convin!! "). Ok,ma despart de el si-l gasesc pe altul, mai necrofil de felu' lui.. Si cine stie, poate facem si copil. Daca Maria a putut virgina,eu de ce n-as putea teapana? (observati subtilitatea cu care m-am legat de sfanta sarbatoare de azi.. ). Ce nu inteleg eu e.. Cum voi mai scrie pe blog?

13 păreri geniale:

zorro spunea...

vreau si eu sa stiu unde gasesc horoscopul asta tembel =)))

CarmenPunkGirl spunea...

foarte tare asa :)))

Vlad spunea...

Ca sa iti raspund la ultima intrebare, roaga.te sa ai calculator cu net oriunde ai ajunge dupa ce mori si te desparti si te cuplezi si ramai cu burta la gura...God, that was breath taking :))

cafeaua de dimineata spunea...

doamne-ajuta de un laptop cu net oriunde-as ajunge dupa moarte, o alocatie cat-de-cat pentru ala micu' si.. multi cititori.
merge asa,nu? :))

theoriginalyankee spunea...

hmmm...poltergeist? te pricepi?

Rasta Man spunea...

Tare mi-e ca va trebui sa te reanimez, iar, via messenger, dar poate mor eu si atunci sa vezi :D

cafeaua de dimineata spunea...

@theoriginalyankee: da,chiar.. sa stii ca e o idee
@zoli: :))uuuu.. ce sa vad ? :))

theoriginalyankee spunea...

iti imprumut tastatura mea... sa o telekinetizezi... aia de acasa, nu aia de la birou :))

Rasta Man spunea...

Nimic :P

cafeaua de dimineata spunea...

voi veniti intotdeauna la pachet,este?
:)) yankee, eu nu vreau doar tastatura..
zoli.. ..nu stiu ce sa-ti zic

Rappa_ru' spunea...

Eu nu sunt marele fan al horoscoapelor si al mamei Omida, dar iti doresc un an cat mai implinit alaturi de tot ceea ce iti mai doresti:)

Roadkill spunea...

am gasit si eu acest horoscop. l-am citit si am murit, de nervi, de gelozie, de prostie si de moarte. m-am culcat deci, iar a doua zi, m-am trezit mort.
asa ca acum iti scriu decedat. trista revenire la realitate.
salut, sunt Roadkill si iti citesc nu de mult blogul

Cafeaua spunea...

:)))deci nu is singura care citeste, doamne apara si pazeste ce tampenii am putut citi:))))
ma bucur ca ai venit pe aici, te mai astept :>
stii tu chestiile de se ureaza de obicei

top