Eu vroiam titlu, el a vrut "tril"

       "Fiecare cu memoria lui"- mi-am zis. (Impachetam chistoace la gara din Trei, evident.) Locuiam in Trei de vreo patru luni si-mi placeau blocurile,strazile, mirosul de mucegai de pe strazi.. Imi place sa te tin de mana, sa-ti port camasile negre sau bleu, imi place sa-ti dor gandurile-n miscari rotative. Era iarna, aveam nasurile ascunse-n fulare. In fularul tau gros si geaca ta calduroasa.. era iarna,mai stii? Acum, din trecut pastrez doar fragmente, bucati din noi doi si cateva poze.

       Imi place cand mi te asezi in piele si rupi, si mai musti. Aici,acolo, din sus in mai sus. Din Trei cred ca-am retinut doar ochii albastrii. Ma, n-am vazut oameni mai albastrii vreodata! Imi place,iti place sa-ti joci sah cu mine...

       Ba, dracu' va mai intelege cu scrisorile voastre, pe bune, femeile astea-s putin desirate prin parti ori ceva... Ma rog, din idee-n idee si spicuieli cam dezorientate, am presupus ca-i un bilet de adio.

       Da,ma, am observat eu ca femeile nu pot spune niciodata: "Ba, prostule, te las, m-am plictisit de tine" sau pula mea, cum or vrea ele... Nu. Femeile tre' sa o lungeasca durduliu si melodramatic, sa-ti para rau dupa ele gen. O dau in texte lacrimogene, sa iasa ele caprioare ranite si tu vanatoru' care le-a dat cu pusca-n cap.

       Din toate vorbele astea de adio scopu' final e sa te reindragostesti de ea, sa-ti para rau ca ai pierdut-o si sa incepi sa o suni ,interesezi, sa te rogi de ea. Ca, mai apoi, ea sa iti infiga tocu' in frunte aruncandu-ti un : "tot la mine te intorci" ,dupa care sa-l si rasuceasca prin : "nu-ti mai place de/cu aia?". Raspunsul final e tot "nu.". Dar pana iti da ea raspunsul deja te rogi tu sa te lase dracului in pace.

       Nu, serios, mai fetito, ce-ai vrut sa zici tu aici? Cu ochii albastrii si gara din Trei.. ? Presupun ca cele mai urate momente is alea in care ne murdarim onoarea si d-aia dupa toate despartirile urate niciunu' nu recunoaste cat de mult a iubit, da' nah, eu tind sa cred ca e mai aiurea ultima varianta. Penibila,gen..

       Da' serios, mai bine imi zici in fata toata problema asta cu despartirea, sa te intreb eu ce-ai cu ochii mei si chistoacele mele... Oricum, stiam ca va veni si partea asta, ma resemnez, ce pula mea, trec peste.. (ar fi culmea sa-ncep sa plang)

       .. Auzi, nu-mi ziceai tu c-o sa fim toata viata si .. da,ma, stiu, e o prostie, da' mai bine taceai, ca acum am mai multe sa-ti reprosez... Bai, frate, si cand ma gandesc la cate posibilitati de inselat am avut si eu ma gandeam tot la fata de-acasa.. Zi tu, ce dovada de iubire mai mare?? tate si cur peste tot si eu tot la tine ma gandesc... Dudette, ii grav, incep sa ma oftic

       Da, textu' ala a avut efectu' scontat, adica uita-te la mine, deja am fumat doua pachete de tigari in doua ore si m-am lasat de tigari de doua luni.. Da,ma, pentru tine m-am lasat, ca nu-ti placea tie mirosu' ,pun pariu c-ai fi fost in stare sa ma parfumezi si reparfumezi cu toate nenorocirile.. esti dilie-n pana mea... Da,ma, ca mie aia mi-a placut la tine. Ca puteam discuta ca omu' ,ne-omu' si sa te... sa te.. sa facem dragoste pana cadem lati.

       (Fiv-ar pretentiile ale dracului, ca toate faceti gura cand auziti "futai" si ne certati pana ne iese "dragoste".. ) Au trecut vreo trei ore , brusc trec foarte greu. Sa ma las de tine e mai rau decat cu tigarile. P-alea le lasi, le fumezi, te calmeaza, le certi , dar macar nu-ti spun chestii d-astea melodramatice,ma... Ma simpatico, o sa urasc multe lucruri din cauza ta..

       Puteai ,cel mai bine sa-mi zici fata-n fata, sa-mi zici simplu, dar in cuvinte urate, sa nu par asa hipster in pula mea...

       Hai noroc.. (sa mor daca stiu cum sa inchei, ma.. asa face-to-face iti intorceam spatele si gata... )

       Era tarziu si ma gandeam la tine... nu stiu ce tot zici cu despartirile.. te iubesc,ba. Ne vedem maine.

4 păreri geniale:

conia spunea...

urat cu despartirile astea, isterii, impresii gen "cine's eu futuma'n gura"... atunci cand nu mai merge, am gresit eu sau tu(depinde de greseala, ori intorc spatele si pa la revedere, scurt si la obiect, ori daca pur si simplu nu mai merge, pastram momentele frumoase, gandurile bune si respectul unu fata de celalalt. Cel putin asa vad eu lucrurile...cu majoritatea fostilor mei, am ramas in relatii bune....pe unii i-am iubit, cu altii sexul a fost bun, iar altii m-au "crescut" mai mult ca ceilalti ...prin fiecare ma regasesc intr-un moment al vietii mele....imi respect fostii, chiar si pe cei care merita mai putin, care m-au lovit in orgolui, in suflet...ii respect pentru ca fiecare a participat la dezoltarea mea ca femeie... ai dreptate in ceea ce zici tu despre reactia femeilor, pacat ca marea majoritate asa suntem....

cafeaua de dimineata spunea...

nu generalizez :P

Anonim spunea...

<< Da,ma, am observat eu ca femeile nu pot spune niciodata: "Ba, prostule, te las, m-am plictisit de tine" >> E generalizare.

cafeaua de dimineata spunea...

ala e personajul,nu eu :))
mna,bine, cine se simte aia e

top