Puzzle

Pe tine te tin inca ascuns. In mine, in pauzele de timp intre noi doi. Uita-te in ochii mei cand..... Se spune ca in viata, totul se compenseaza. Fericirea cu nefericirea, iubirea cu ura, dezgustul cu placutul, lumina cu intunericul. Culoarea cu daltonistii. Eu cu tine.

Partea din noi pe care o tinem ascunsa si-a raschetat ieri degetele intr-o razatoare. Din buricele lor ieseau fire de nisip, ca niste lungi urme de sange. Intre cei patru pereti era o canapea si un moment in care tu ma priveai fix in ochi cand.... Si asa, in spasme si trairi, imi dadeam seama ca albastrul ala , aproape negru al ochilor tai imi lipsise in tot timpul asta.

Ma ridicasem ciudat, intoarsa cu spatele doar pe jumatate, eram o piesa de puzzle cu unsprezece piese. Uita-te in ochii mei cand....

Pe tine te tin ascuns de mult timp, si lumina din baie palpaia schizofrenic, oglinzile erau aburite , noi ne spalam pe dinti cu aceiasi periuta de dinti. Din miscarile inainte-inapoi ale becului, ale mainii mele, ale mainii tale, ramasese doar o flegma uriasa plina de pasta de dinti.

Uita-te in ochii mei cand... Mancam unul din celalalt, eu iti ard talpile cu bricheta, te doare. Imi bag mainile in parul tau, ma ustura, ma topesc, plastic in urmele de apa din pereti, din respiratie. Din orice perete curge sange, dragul meu, deci din tine va curge albastrul ochilor tai, pana in mine. Te-am tinut ascuns pana acum, ca o parte din mine pe care o feresc iarna de frig. Din fum iese intotdeauna foc, din calatorii ies intotdeauna pasi. UITA-TE IN OCHII MEI CAND MA DORI.

7 păreri geniale:

Rappa_ru' spunea...

Nice:)...la multi ani si tot ce iti doresti:)

cafeaua de dimineata spunea...

multumesc! si tie la fel >:D<

Rasta Man spunea...

pauzele de timp...la vedere, ridicate in slavi. Ca pasta de dinti plina cu sange si...uita-te in ochii mei, unu dupa altu, crzi ca sunt inchisi?

motricfunction spunea...

imi place muuuult!continua sa iti tapetezi ideile ca sunt bune!:)

cafeaua de dimineata spunea...

tapetez?
ia sa-mi explici cum vine asta

Anonim spunea...

Uite-te in ochii mei cand...

septimia spunea...

UITA-TE IN OCHII MEI CAND MA DORI.- asta e e exact pe gustul meu.

top