Magnet de ciudăţenii

Mno, îm general, blogu'-mi este un fel de magnet de căutări dubioase...
De la casicul "futute de un cal sar într-o pula gigant " (cine mă citeşte ştie) până la "magda ciumac", "cum să scapi de monospânceană", "căruţa cu proşti " şi aşa mai departe, iată căutarea de azi-dimineaţă, pe când blogul îşi lua faţa nouă:


da. ştiu. :))

10 păreri geniale:

iongrijalunga spunea...

Prima data am citit "fete turnate din pulă şi dragoste".

cafeaua de dimineata spunea...

:))) mai ales ultima.
multa dragoste.
foarte.
:))))

conia spunea...

:)))) ma mai uit si eu, dar nu am denumiri chiar asa ciudate:)) "tigari de dormit" asta e mai noua, dar in general, dupa conia:)

conia spunea...

ps: imi place noua infatisare!

cafeaua de dimineata spunea...

multam' fain:)

Rappa_ru' spunea...

Wow:))...caterinca pura:))...salutare, toate cele bune si la buna recitire:)

cafeaua de dimineata spunea...

salutare simpa:P
de tare mult nu te-am mai citit:)

CarmenPunkGirl spunea...

despre deastea scrii tu pe blog? :))

Ioana spunea...

Si tu ai cautat sa vezi ce gasesti?? Nu stiu ce-si imagineaza unii ca pot gasi, poate chiar vreun numar de telefon sau adresa unde sunt fetele tunate :))) alte cautari frumoase si interesante si aici: http://ianculescuhimself.blogspot.com/2011/02/cine-ma-cauta-pe-google.html#more

cafeaua de dimineata spunea...

cine stie....
mare-i gradina lui dumnezeu :)))

top