Nici nu am titlu pentru aşa ceva

Cred că am dujmani puternici şi răzbunători , pentru ca altfel nu am cum să-mi explic întâmplarea ce urmeaza...M-am gândit io cum să fac să sune ok şi să nu îmi sară muştaru' când îmi amintesc...Deci:
Să zicem că a fost odată o fata (imaginaraă, BINEÎNŢELES) care merge dă nebună prin oraş..Aşa,, că vrea ea.Mă, şi ca unui om normal de pe această albastră şi simpatică planetă, la un moment dat, fetei i se face sete. O sete d-aia cruntă şi mistuitoare. O sete total neplăcută. Adică ceva mai mult decât o sete obişnuită...
MBuuuunn... donc, îşi procură de la magazin o sticlă maare si plină de suc din ala bun, ambalat intr-o sticlă destul de verde , cu gust înţepător şi nume şerpuitor (adică sprait, bă), pe care o deschide cu multă grabă şi pe care o dă pe gât frumuşel şi simpatic.
...Astfel constată în câteva momente că gustul sucului seamană izbitor de mult cu cel al apei, fapt care o face pe tipă să ridice sticla în bătaia soarelui, aşa cum face un chimist cu eprubeta când observa că reacţia nu-i tocma' portivită...
Şi în bătaia minunată a soarelui fata vede cel mai frumos lucru din istoria lucrurilor ce se pot afla într-o aşa-zisă sticlă dă suc...
Frimituri, resturi de mâncare în toată regula cuvântului, înotând superbissim în...chestia aia ce se vroia a fi sticlă dă sprite...pardon. sprait.

Acum, fară să mai o întind mult. Când am văzut ce se afla acolo am avut un şoc. Primul impuls a fost să mă duc la specimenu' de vânzătoare şi să-i fac cunoştinţă cu sticla mai îndeaproape.
Dar nu. M-am întors calmă, am invitat-o să guste şi ea din sucul meu, să îmi spună ce părere are, ca o fiinţă altruistă ce sunt.
Tuta m-a întrebat cu ochii mari şi lăcrămioşi ce are, că ea nu îşi dă seama care e problema.
Săraca, probabil avea nevoie de nişte desene.. din păcate, nu aveam şevaletul la mine, nici creioane n-aveam , aşa că i-am prezentat scurt baiu'. Superba creatura a ridicat atunci din umeri şi încerca să îmi explice că ea n-are nicio legatură, că nu întelege de ce fac gură (da, ceva foarte normal, ce pot spune), şi că eu sunt de vină că am luat sticla de prezentare.
VĂĂ DAŢI SEAMA ce nenorocită sunt, am luat minunata sticla de PREZENTARE şi tot io fac pe nebuna....
Vă rog, dati-mi una, cum să fac aşa ceva...
Într-un final am luat altă sticlă, pe care am studiat-o îndelung.
Preafericita tuta îmi arunca nişte priviri surori cu moartea, probabil ar fi trebuit să-mi cer scuze că o deranjez..
Sunt o nenorocită. La dracu'.

11 păreri geniale:

Rasta Man spunea...

Trebuia sa o pui sa-si faca spalaturi vaginale fara bule, sa isi dea seama ca nu o gadila si nu o pisca. De aceea ... imi iau bere:D

Vlad spunea...

Mediocra ce esti...Cum, in numele lui Trompi, sa iei sticla de prezentare? Bine ca nu ai fost la brutarie si nu ai nimerit o paine cu sobolani in ea :)) (dar in ritmul asta...cine stie)

MrC spunea...

mirobolant

Vlad spunea...

Daca si fumezi, sa ai grija data viitoare sa nu fumezi de-alea din vitrina de prezentare... hartie cu vata... :)). Hai ca ai fost tare!
(Vlad C.)

cafeaua de dimineata spunea...

:)))) da, paine cu sobolani, apa cu fimituri si hartie cu vata. ce mi-as putea dori mai mult?! :))

CarmenPunkGirl spunea...

Genial, sa-mi baaagg...

Poate era un nou sortiment :))

cafeaua de dimineata spunea...

cel mai nou.
vrei si tu?

iongrijalunga spunea...

Eu odata am băut Cocolino şi m-a făcut moale şi pufos pe interior . :-<

cafeaua de dimineata spunea...

:)) era sa zic eu ceva cu cocolino moale si pufos

ochelari de ploaie spunea...

Buna asta, faci omu sa rada. :)

Cafeaua spunea...

:D
aha, sa nu ti se intample si tie...
:D

top