Prezer...

În camera asta nu-mi găsesc nici dressurile, nici ideeile de data trecută.
Ştiu doar că îţi plăcea al dracului de mult să faci goluri în mine, indiferent de natura lor.
Am rămas apoi cu un suflet fâşii pe care mi-l cos singură- goală cu mâinile goale.
(O perioadă ai dormit în camera asta şi m-am tot lovit de tine. Acum am fobie de înce.....)
Şi ştii ce mă scoate pe mine din sărite? Că oamenii spun "Îmi pare rău" când se termină, de parcă ar regreta că se sfârşeşte. Să fim serioşi. Ne pare rău că a începu... Că ne-am luat atat de mult timp unii altora. Degeaba folosim prezervative. Prezervativele nu reuşesc să prezerve nimic.
Iubirile astea nu durează niciodată. Nici trei ani, nici trei luni. Uneori nici trei minute pentru că...ei bine, pentru că nu le hrănim de la bun începu...
Îmi spuneai că poate nu mai am nevoie de înce... şi adevărul e că nici nu le mai vreau. Am nevoie de continuări, ca nişte picioare lungi pe care să pot sta şi între care să-mi găsesc pauze de timp.
Căcat, ştii bine că nu există poveşti fără încep... , oameni fără sfârşit şi că degeaba spun că nu mi-e teamă să o iau de la capăt când ştiu deja cum se va termina tot. Mie îmi e teamă de înce.... pentru că am avut mereu acelaşi sfârşi....
(Acum tu trebuia să-mi zici că tu îmi vei oferi alt sfâşit. Dar eşti prea prost ca să-ţi dai seama.)
Tu uiţi să vii.
Blue, nu am idee de ce te iubesc. Dar ştiu că nu pot iubi nicio altă culoare.

Şi mai cred că nu contează cum începem. Ne naştem cu toţii dintr-o pizdă, una diferită, ce-i drept. Dar zilele diferă-ntre ele, aşa cum două femei se fut diferit. Se termină mai mereu la fel. Dar continuările.... Şi prezervativele. Ţine minte, nu prezervă nimic. Poate îţi mai protejează câte un înce....

23 păreri geniale:

zozozoli spunea...

Stii, orice sfars... e un nou ince... = orice ince... e un nou sfars...
Iti dai seama ca viata unui prezervativ inc... doar dupa ce a fost aruncat? Si ca prezer... se naste la fel ca oricare din noi. :P

Anonim spunea...

Interesant asta. Imi place.

Mr.X

Rappa_ru' spunea...

O perspectiva interesanta...iti urez atunci un ince... si o cale stabila !

cafeaua de dimineata spunea...

@mr.X : pe tine nu te-am mai vazut de ceva timp p-aici :)
ma bucur ca-ti place.
@rappa-ru : iti multumesc mult :) desi nu stiu daca incep...inca
@zoli : tu ai intrat in poveste deja :))

Anonim spunea...

Hey blue!

Semnat un pitic ;p

Anonim spunea...

Sa nu ne plangem, nu au murit toti cei care stiu sa futa ...

cafeaua de dimineata spunea...

cu siguranta ai vrut sa zici ceva :)

Zâna spunea...

cand nu exista continuare intri intr-o rutina in care nu mai gasesti nici un farmec,niciunde!fiecare placere se termina intr-un prezervativ...
si daca fiecare placere s-ar termina cu un sarut,un mic-dejun,un"te iubesc"
nu exista "te iubesc",nu-i asa?
in basmul meu exista!

cafeaua de dimineata spunea...

zana scumpa, stiu ca tu esti optimismul in persoana si ca vrei sa aplici si aici :)))
dar ai inteles gresit rau de tot :)))
era altceva acolo.
mai exact, ideea ca vreau o alta continuare, pe care mi-o da doar El , ca o viata nu poate fi interpretata dupa un inceput(adica nasterea) si un sfarsit (moartea) care oricum is aceleasi mereu , indiferent de oameni, ci dupa felul in care acestia si-o duc, si-o continuua
:)))oricum. hai salut, ca tu dai rar prin bloggosfera.

Deiniăl spunea...

Căcat, chiar că nu există poveşti fără încep..

SERJ spunea...

Prezervativele nu prezerva nimica!

Ideea ta e foarte adevarata,oricum paradoxul este ca uneori cat am vrea totul sa se sfarseasca stim bine ca acel sfarsit defapt este un inceput nou si ramai si te gandesti ca ramai doar cu continuarea! continuarea a cui? a ce? a ta,a vietii! Moarte? moartea e doar o trecere,dupa ea ghici ce e? un inceput nou!

Anne spunea...

Şi ştii ce mă scoate pe mine din sărite? Că oamenii spun "Îmi pare rău" când se termină, de parcă ar regreta că se sfârşeşte. Să fim serioşi. Ne pare rău că a începu... Că ne-am luat atat de mult timp unii altora.

M-a atins mult paragraful ăsta. Chiar mi-a plăcut. O să continui să te citesc.
:]

cafeaua de dimineata spunea...

multam fain, ma bucur ca te regasesti:)
pai bine ai venit:D
o cafea, ceva?

Anne spunea...

Cu placere! Si multumesc pentru primire :P
Un ceai, te rog :D

cafeaua de dimineata spunea...

cum ceai?!
pai tu vii la mine sa bei ceai?!
BINEEEEE
:))))

Anne spunea...

Nu beau deloc cafea deşi ar trebui, am tensiunea cam mică :))

cafeaua de dimineata spunea...

daca e mica, sa o marim!!!!
(tha' sounded kinky...)
la cafea, repede.

Anne spunea...

Dulce să fie!

cafeaua de dimineata spunea...

faci discriminari?

Anne spunea...

Nu. Doar că sunt eu suficient de amară zilele ăstea.
:]

cafeaua de dimineata spunea...

mm:)
bun raspuns, mi-a placut

UrsuPolar spunea...

cum putea sa inceapa altfel decat cu un sfarsit?

Cafeaua spunea...

corect;))

top