un ceva

Bai, daca ati sti voi ce stare de sictir am, cred ca v-ati apuca instant de sapat (pe modelul arhi-cunoscut "cu sapa sap").
Mno, afara ii frig si-i ca dracu' si insist pe tema asta pentru ca cica 83% din persoane sunt influentate de vreme. O fi. Nu stiu.
Pariu ca aia care-mi mai citeau blogu' (cred ca-s vreo cinci, maxim sase) (hai, sa nu v-aud cu "sase cai frumosi" ca mi s-o acrit grav) au renuntat sa se mai puna la curent cu aberatiile d-aici? Si va zic si de ce. Pentru ca cica-s texte lungi.
Mdap. Asa-i. Viata, ce pot spune.
In afara de aberatiile pe care le mai torn p-aici cica am si io o viata. Doua chiar, ca cica se pune si aia virtuala. In viata virtuala abia am inceput sa exist. Romanu' fara feisbuc e ca o pitipoanca fara rimmmel, adica neimplinit din punct de vedere social. Nu ai feisbuc? - esti un urangutan nenorocit, care fura banane din simplu motiv ca restul primatelor nu-l baga in seama.
O buna perioada am fost un urangutan d-ala si imi convenea starea mea de rebela virtuala. "nu-mi fac, dom'le feisbuc".
Dar a venit o zi, o nenorocita zi, in care mi-am facut loc in scarbavnia de retea sociala.
Asta a fost primul moment de tradare.
Apoi a fost momentul (din viata reala de asta data) in care am intrat in Mac Donald's de buna voie si silita de doua prietene. Eu, care am spus ca nu voi mai calca in porcaria aia de loc in viata mea...
Morala, copii, este: niciodata sa nu spui "niciodata".
A, si nu sariti repede cu concluzii, ca cu siguranta (ah) nu voi mai da prin Mec curand (ah, de doua ori).
Intre timp, imi pare rau pentru aia mai lenesi la partea cu cititu' dar voi scrie in continuare texte lungi, foarte lungi si extraordinar de lungi.
Aia ii.
Ce sa va mai zic despre si anume mine?
Iubesc. (a, nu trebuia sa zic asta, acus vad fetiscane curioase intreband isteric "pe cine? pe cine?" o sa le raspund ca ii strategie de marketing -cineva zambeste cu subinteles acum- si termin toata povestea.)
Mai fac eu cumva si ceva, dar deja o dau in personale, si nu-i bine.
Ca sa inchei cum trebe, vremea e urata, si 83% din persoane sunt afectate de acest lucru. Nu, nu ma paste un alzheimer, stiu ca am mai zis asta.
Am observat (sunt un bun observator; puteti veni cu telescopu' aici) ca in bloggosfera , cu cat scrii despre nimic, cu atat te apreciaza lumea mai mult. In general, cu cat esti mai uniform, cu atat esti mai apreciat.
Asta ca sa vedeti legatura, de ce am scris si de fesibuc, si de mec, si de vreme. Mna, nu cred ca-i de bine sau rau, asta daca-o tii in limita normalului, da' zau ca stiu niste penibilitati de ramai sec si mut. Si te intrebi ce sa faci, si te duci la sapat.
Cu sapa...sap....
Mi-e urat ca incep sa ma traga toate astea in jos, nunumai pe mine, ci si pe altii (cum ziceam, uniform).
Dar! ai m sti alaiv.
P.S. trageti voi morala. Nu stiu ce am scris aici.

14 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

Nu stii ce ai scris, dar ai scris tu ceva :P

Acum poti sa imi dai commenturi pe feisbuc :>:> (te astept pe la mine) :))

Si, pisi, cand mergem si noi la Mec?

cafeaua de dimineata spunea...

:))))
nu mai calc in mec, pisi
:))

Georgiana spunea...

"Mno, afara ii frig si-i ca dracu"

tu unde stai ma? :)) nu ai vazut ca sunt 30 de grade afara?

cafeaua de dimineata spunea...

da. la dracu' , raman in urma rau

theoriginalyankee spunea...

mnah, îi mai aşteptăm şi pe ăilalţi 2-3 care lipsesc, sau ne apucăm de ciordit banane?

cafeaua de dimineata spunea...

da-i dreacu' de perversii dreacu
hai la banane!!
(damn, a sunat kinky)

Vlad spunea...

*zambind cu subanteles* Asa cum zice o zicala mai veche: "N.ai feisbuc, nu existi" :D

cafeaua de dimineata spunea...

vorba populara inainte di toati

Rasta Man spunea...

Pudding? Banana pudding or shake? :D

cafeaua de dimineata spunea...

ce vrei, avem destule

Anonim spunea...

oh puriz..mec z so 10 irs ago... acum avem KentuckyFC (fotbal club!?)
oh dang add me on feisbuc - must seek social acceptance! Andruu~

cafeaua de dimineata spunea...

AAAANDRRRUUUUUUUUU!!!!!:x:x unde mama dracului ai fost pan'acu???!!

Anonim spunea...

In sesiune ..?! ..pe lastfm ?! iunno

cafeaua de dimineata spunea...

da,d-astea la moda, nu ca mine, anti-trend...

top