CLAAAR!!!!

Şi voi credeţi că tot ce s-a întâmplat în Japonia e din cauză ca s-au despărţit Oana şi Pepe?
Eu deja simt că e sfârşitul lumii.


P.S. Incidentul cu Iri şi Moni s-a întâmplat numai pentru că Oana şi Pepe s-au despărţit.

13 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

Si Moni si Iri...nu uita!

Cafeaua spunea...

imediat.

CarmenPunkGirl spunea...

Multumesc pentru clarificare :D

DAAAARRR Moni si Iri nu s-au desparit inainte de Oana si Pepe?

Vlad spunea...

Stai ca eu sunt bulversat, care a fost prima: Hormonica cu Virinel (remarcati cacofonia subtila) sau Oana cu Pepe? (Oul sau Gaina)

Cafeaua spunea...

eu va spun ca ei doi au prevestit marele dezastru.

Serj spunea...

Catalina,stai linistita ca aceste cupluri ne vor aduce 2012-le in 2011 :))

Cafeaua spunea...

....(moment de revelatie)...
daaa!!! ai dreptate!!!!!

MadAleX spunea...

Viitoarea despartire este cea a lui Boc de Basescu.

Cafeaua spunea...

ala nu e dezastru.
aia e minune:))))

Simplu spunea...

Pentru mine e foarte interesant cum unii privesc asta si asteapta nerabdatori noi informatii. :))

Cafeaua spunea...

simplu? adi?
esti chiar tu???
:X:X:X:X
UNDE NAIBA AI FOST ATAT DE MULT TIMP?! UN AN DE ZILE!!!!

Simplu spunea...

>:D< Am facut pe nenorocitu'. Mi-a iesit atat de bine ca nu mai pot scapa de asta acum... :D

Mmm, nu stiu... am muncit. Muncesc. Foarte putin timp la dispozitie. Cand zic sa scriu... apare cate ceva. Asta patesc de un an :D

Sar'na de primire, nu ma asteptam!

Cafeaua spunea...

bai, hai mai des pe la cafea!!:X

top