Fumează-mă


în noaptea asa eşti diferit.
Ai ceva schimbat, miroşi a fum de ţigară şi a un alt parfum.
Nu e nici parfumul meu, nici al tău, nici al vecinei de la trei.
Unde naiba ai fost, unde naiba ai umblat...ai semne pe spate şi nu îţi spun că le-am văzut, fac dragoste cu tine şi îţi văd spatele plin de semne.
Nu-s semne de mine, eu muşc întotdeauna umărul stâng.
Şi totuşi nu ai lipsit nicăieri în ultimul timp.

Sufletul meu e diferit în seara asta. E întreg fără el, făra cel ce-l întregea.

Era seară şi fumam ascunşi în scara blocului. Mă obsedau tatuajele tale de pe mână. Şi braţul tău pe coapsa mea. În interior, tot mai interior. Şi eu închideam ochii, tu te opreai şi mă forţai să deschid ochii şi să văd.
"Păcatele nu se fac cu ochii închişi" îmi ziceai.
"Ce facem noi nu e un păcat" îţi răspundeam.
Vreau copii cu tine, să ştiu că vor semăna cu tine şi să-i creştem împreună.
Când eram copil creşteam ursuleţi de pluş şi-i duceam la grădiniţă.. Acum sunt mare şi nu ştiu ce educ.
Educaţia asta te educă să educi educaţia la sânge. Şi de atunci aşteptăm să curgă sânge, e semn de educaţie...
În seara asta eşti al dracului de diferit. E prima dată când faci păcate cu ochii închişi.
Dracu' fuma cu noi în scara blocului, îţi aminteşti? Au trecut patru ani de atunci, îţi aminteşti?
Cred ca tuşeşte răceala din mine un fum de tine fumat.


Aş vrea din toate coastele să-mi amintesc de tine şi să te iubesc.
Da, aş vrea să-mi amintesc cum atingi, dar te uit în ultimele tale cuvinte.
Urăsc spatiile astea si urăsc când încerci să le umplii cu ochii închişi.
Eşti tare ciudat în seara asta. Eşti mai mult fum decat blue.
Ai alt parfum, şi nu e al tău.
Cred că ma întregeşte prin descrieri Altcineva.

5 păreri geniale:

Sergiu spunea...

Frumos.
Păcat că dragostea-i o curvă.

cafeaua de dimineata spunea...

ca sa citez un prieten bun:
"love sucks, dar si cand o suge, o suge bine"
mna, cam puuutin preeea plastic, dar sigur ai inteles:D

conia spunea...

nota 10!

cafeaua de dimineata spunea...

:)

Anonim spunea...

foarte tare....o ador...e geniala:P

top