no more cafeaua de dimineaţă

Nişte inteligenţi au făcut o emisiune cu numele asta.
Deci acum am o grămadă de oameni care îmi spun că sunt minunată pe feisbuc şi alte căcaturi specific româneşti, că aşa ştiu oamenii să facă...mna, bine, îs supărată rău pe subiectul ăsta.
Pe scurt, o să-mi schimb-cel mai probabil -numele, linkul, o să mut cam tot ce se poate muta şi îmi bag ceva în ăştia...
pfff...
staţi chill, că nu dispar.
cafeaua de dimineaţă is still cafea.
bag...
LATER EDIT: am hotărât să nu schimb linku' că n-are niciun rost, ar însemna să o iau aiurea de la început şi n-am chef nici timp nici nimic necesar pentru aşa ceva.
Donc, am schimbat intrarea, adica îi numa' Cafeaua, aşa cum bine se poate observa. Da, am schimbat şi aspectu'- căcat cu mastercard, pe scurt- că am zis că tre' să fie ceva simplu. Nu, nu va rămâne ăsta, se va schimba undeva într-un viitor apropiat, dar tot ceva simplu, deocamdată rămâne ăsta că mi-e urât să-mi consum io timpul acum.
Mi-am schimbat şi numele la feisbuc, nu mai sunt cafeaua de dimineaţă, sunt cafeaua txc, nu mai întrebaţi de la ce vine txc, am pus aia numa' pentru că nu mergea cafeaua aşa, simplu.( apropos, băi, am rămas absolut perplexă, câte dudui de peste 40 de ani azu feisbuc, fraţioare, ceva de speriat! Şi ce poze pe capu' lor, ce comentarii..credeţi-mă,din cauza emisunii cu pricina am dat de specimene fantasmagorice...)
Cel mai fain a fost cu schimbatul numelui, în sensul a ce au propus ăştia de mai dau p-aici şi care mai comunică cu aia de scrie, aka cu mine.
Gen.."Ce nume să-mi pun?"
Şi răspunsul era: "Ce zici de cafeaua de dimineaţă?" "Ce zici de cafeaua de dimineaţă official?" "Mornig coffee? Şi dacă tot începi, încearcă o limbă mai exotică..ce zici de coreeană?"
Mi s-a parut genial.:))

4 păreri geniale:

SERJ spunea...

ROMANIA TE IUBESC! Nu-i asa Catalina?

Uite eu te ajut cu un nume,doua. Cafeaua diminetii. Cafeaua vietii,Cafeaua mea,Cafeaua noastra,Cafeaua rasaritului,Cafeaua ta,Cafeaua dis de dimineata,Cafeaua Spectaculoasa,Cafeaua Mirobolanta =)).

Cafeaua spunea...

ce zici doar de Cafeaua?
:))

CarmenPunkGirl spunea...

Asa am aflat si eu de emisiunea aia, si probabil multi altii.. :D

Cafeaua spunea...

:))
vai, asta chiar a fost un compliment :)))

top