O poezie(?)



Ce vor pereții ăștia de la mine, Matei?

de fiecare dată când mă închin la tine se uită ciudat
de parcă ei și-ar fi dedicat spațiul doar icoanelor
de parcă nu și-ar fi agățat niciodată
tablouri, nuduri și alte păcate

de parcă zidurile nu știu cum e să te închini, Matei.



Spațiul se dilată, prostule, se dilată pe distanțe lungi, aproape
Interminabile
Trenurile păstrează convorbiri ciudate, ratatule.
Trenurile nu știu niciodată să spună mai departe
deși trenurile merg prin atatea orașe, Matei.

Nici șinele nu află, Matei.


nici ele..


Probabil din cauza asta iți permiti păcate.
Matei, tu nu ești nici Blue, și nici 11
nu ești nici David, și nici vreun alt personaj biblic
ce a trecut vreodată prin patul meu
tu nu ești prezis, nici predestinat să fii in viața mea
Matei, tu nu ar fi trebuit să fii aici
nu ar fi trebuit niciodată să vorbești cu mine,
tu nici hainele nu trebuia sa mi le cunoști, în niciun caz
nu trebuia să ma săruți, să mă om ori

nimic din toate astea nu ar fi terbuit să se întample


Matei.


Mă rugam deseori la tine să gasesc lucruri pe care le pierdusem de mult
speranță și vise, încredere și mai stiu eu ce
Matei, o sa-ți dau o armă de foc
sa-ți împuști îngerii și sfinții în cap de fiecare dată când
sunt ipocriti.
Meridianele nu trec pe deasupra sânilor mei, să știi

deci nici rugaciunile nu ajută prea mult.


Matei, aș vrea într-o zi

să mă duci în Rai , așa cum știi tu, asta dacă exista vreunul.


Matei, știi prea bine
ca numele ăsta biblic nu ți se potrivește.




7 păreri geniale:

Anonim spunea...

ITI ADOR POEZIILE..... pacat ca lumea nu citeste poezie asa cum ai spus tu.. chiar meriti sa fii citita...dar stii multi nu citesc pt ca nu e interesant, mai bn citesc chestii de actualitate(gen moni si iri sau cv de genu).. sau citesc si nu lasa comentarii pt ca poate nu inteleg;)

Cafeaua spunea...

uuu:)))
cineva e la obiect:))
multam pentru coment, Ana:)
tu imi citesti poeziile, dar pe blog stii bine ca nu le scriu;))

metafizicx spunea...

superb

CarmenPunkGirl spunea...

Fiecare are nevoie de personajul sau biblic, care il duce il Rai :D

Cafeaua spunea...

depinde ce Rai:D:D

Jimmy spunea...

ah,minunat..

Cafeaua spunea...

:D merci

top