Aici e încă iarnă, C


Zăpada îmi scârţâie sub bocanci.

Aşa îmi aduc aminte de poeziile lui Alecsandri, pe care le învăţam la şcoală, în clasele primare.

Întârziase 14 minute deja, o sunasem de două ori, prima dată era undeva spre ieşire, a doua undeva pe drum.

17 minute şi ea încă nu apăruse. Afară era al dracului de frig.

Mi-aş fi dorit maşina sau cel puţin o pereche de mânuşi călduroase...a, uite-o.

23 de minute, nu-i rău.

Miroase puternic a parfum. Are eşarfa roşie şi nu are tocuri. E toată un zâmbet. Mă las încet şi o sărut pe obraz. E micuţă rău de înalţime. Intrăm în local.

Ea cere un ceai, eu o cafea.

Eu cer puţin zahăr, ea mi-l oferă pe al ei.

De aici seara e o varză totală.

Mă întreb de zece ori de ce nu stă în Bucureşti. De ce mama dracului nu e mai mare cu un an. De ce eu sunt acolo, şi ea aici.

Şi tac.

Mă trezesc vorbind despre fizică, ea încă zâmbeşte. Ce căcat fac. E pierdută, aş putea spune orice acum că ea ar fi la fel de nebună după mine. Îi spun că-i sufletul meu pereche şi beau din cafea sperând că nu va întreba "cum aşa".

Şi tăcem amândoi.



C, m-ai salvat. În seara aia eu vroiam să-mi pun capăt zilelor. Nu întreba de ce, e mult prea complicat.

Nu întreba cum, nici eu nu mai ştiu exact. Dar atunci aveam planul perfect.

C. Mi-ai spus, fără să-ţi dai seama, că sunt sufletul tău pereche şi m-am gândit:

cum aş putea să las jumătatea cealaltă să bea cafea singură...m-a aşteptat deja 23 de minute.


(către cel mai bun prieten din iarnă.)

P.S. ca să fie totul destul de clar, partea cu pusul capăt zilelor este pur stilistică :) nu vă mai speriaţi degeaba.




20 păreri geniale:

fatacareaduceploaia spunea...

foarte frumoase pozele:)

CarmenPunkGirl spunea...

:| :|

Anne spunea...

>:D<

Cafeaua spunea...

carmen, ce s-a intamplat??

Cafeaua spunea...

@anne:
cred ca tu chiar ai inteles ce am scris:)
>:D<

Rasta Man spunea...

Place, esti incredibil de coerenta, posibil una din cele mai faine posturi ...

Cafeaua spunea...

wow. multumesc:)

Anonim spunea...

ne vedem azi la 4:23 ? C.

Cafeaua spunea...

ne vedem!:X

Lady*izuH spunea...

frumos frumos frumos!

ochelari de ploaie spunea...

cand am inceput sa citesc postarea nu stiam ca am sa zambesc la sfarsit :)

Cafeaua spunea...

@lady: multam' fain!!
@ochielari de ploaie: ma bucur ca te-am facut sa zambesti

Bloody Mary spunea...

A fost chiar interesant, pot spune ca mi-a placut. Na, ca ai reusit sa scoti ceva frumos de la mine in zilele mele de scorpie absoluta si nemultumita. :-)

Cafeaua spunea...

şi eu voi lua asta ca pe unul din cele mai faine lucrui spuse vreodată. iţi mulţumesc. :)
uite cu ce fac eu oamenii să zâmbească:)

29decembrie spunea...

geniala postarea ;x
si imaginile sunt frumoase :).
imi place.

Cafeaua spunea...

....nu stiu daca e geniala, dar ma bucur ca iti place;))

Devils spunea...

UN Paste Fericit iti doresc.

Cafeaua spunea...

mulţumesc la fel:)

ChrySs spunea...

Cu fiecare rand ce il citesc devin mai interesata de acest blog! :)

Cafeaua spunea...

pai te mai astept:)

top