( )

.........

Blue. Nu mai ştiu cum să...... Zi-mi tu cum dracului să..... Cum mama naibii să.

Zilele astea au un curs din ce în ce mai banal, monoton, uniform, linear şi ce sinonime mai sunt.

Mă trezesc, consum, adorm, consum din nou. Eu şi mulţi alţii, societatea noastră bazată pe loialitatea în consum, în libertatea de a consuma dintr-o gamă bine fixată de produse.

Te , vezi tu, te sincer, dar nu te-aş mai putea simplu.

Pentru că, în fiecare dimineaţă, când îţi sărut umerii cu siguranţă-mi aduc aminte de reclama la cafeaua aia cu verde. Aia cu nume de sfânt. Şi probabil ai mai auzit de fete care săruta umerii iubiţilor lor, deci cu siguranţă şi ele au văzut reclama respectivă.

După cum ştii şi tu. Blue, nicio poveste nu mai este reală dacă nu a apărut în reclame, sau măcar pe un afiş publicitar. Ştii şi tu că nici "te iubesc"-ul nu ţi-l mai pot spune fără ca eu să mă fi inspirat cumva de pe vreundeva.

Blue, Prostule, iubitul meu.

Te-am pierdut undeva în lumea asta, construită din tipare de diferite mărimi, tipare care susţin că sunt libere.

Te-am pierdut de atât de multe ori încât, de fiecare dată când te găsesc, sunt pregătită să te pierd pentru alt timp, unul în care trebuie să consum produse.

Te-am găsit de atât de multe ori încât am început să-ti verific ochii, amprentele, vocea, ploaia. Cartoanele astea, ca nişte oraşe nesfârşite de zgomot, nu te adăpostesc. Niciun suflet de consum nu îţi ţine de cald, Blue, niciunul.

Deci. Zi-mi tu cum dracului să mai

.

Cum aş putea să

.





consumul excesiv de consum dăunează grav coerenţei.

11 păreri geniale:

Rappa_ru' spunea...

Prea tare :)) ! Salutare si toate cele bune !

Cafeaua spunea...

să fie, mulţam fain!

Bianca Dobrescu spunea...

bun!:D

Cafeaua spunea...

rău!:D

Sandu Anca-Ioana spunea...

aşa <3

Anonim spunea...

Dacă e despre acel Blue, atunci el spune:"..." (direct cu copy şi paste din atâtea conversaţii).:)

Cafeaua spunea...

Blue e acelaşi. Întotdeauna e acelaşi :)

29decembrie spunea...

si mereu va ramane acelasi . . .

Cafeaua spunea...

corect.

Anonim spunea...

...va ramane stramb.

Cafeaua spunea...

cine? unde? aa?:))

top