Bostanul electrico-lătrător și popândos.

(Genul de postare în care îmi refulez io sictirul, nervii si spleenul. Pam-pam.)




Bineînțeles că am și momente din astea. Pă bune că am. Momente din astea dă siiiictir total, lene șamd.
Gen.
Cred.
Cu siguranță am. Da. Am.
...Mă rog. Știți și voi .( Cei șase cititori ai mei. Vă salut!!)
O! da. Deci. Să povestesc:
Era o zi fantastică.
(băi, serios, ați sesizat că eu de fiecare dată când încep sa povestesc introduc un cadru feeric, de poveste, pana calului ce introduc io?! observați dacă nu ați făcut-o:
... .
Așa. Zic ”fantastică”. Vedeți cum am io grijă de cititor?? Vedeți? Îi formez imagine feerică, nu îi zic dă gropi și de blocuri pline dă jeg, colțuri pline de praf și vagabonzi retardați cu flegme zburătoare. Cel puțin, nu din prima. Am grijă de el.)

Era o zi nemaipomenită , iar subsemnata ...pff, să scurtez....
Încercam să intru în meine locuință.
Locuința unde mă așepta o mâncare, o ceva de hrănit, de oblojit foamea. You know, cu foamea nu te pui.
În fața castelului meu (blocul unde îmi duc existența efemeră) aterizase un...o....ceva ce semăna a fi un câine.
O căprioară cu colți, un bostan lătrător. Un ceva.
Arunc o privire din aia de sus (ha, sunt mai mare decât tine) și dau să intru. În bloc.
Deodată văd bostanul că se ridică. Bine, acum, eu nu vreau să fiu rea, dar bostanul chiar avea mărimea și aspectul de bostan, și deci nu mi-am putut da seama că s-a ridicat decât abia după ce l-am vazut că face mișcări.
Și ce credeți, ce credeți că face popândăul electro-lătrător???
Nu.
Nu vine către mine.
Descoperă că are coadă!!!
Este că nu vă așteptați?
Nici eu. Adică mna, mă pregăteam spiritual de ceva colți, ceva spital și injecții, că am experiență cu căprioarele. Daaar mnuuu...electro-flegma începe să se auto-latre, să se muște învârtindu-se, și ce credeți? i-a dat și sângele (și unii spun că-s sado-masochiști).
Dar bine, asta nu m-ar fi deranjat pe mine, câtuși de puțin, aș fi lăsat chițibuțenia să-și facă damblaua și aș fi plecat să-mi umplu stomacul.
Însă. Imitația de câine se așează fix în fața interfonului, se piruetează pe acolo și flegmează peste tot.
Da, corect, flegmează, pentru că popândo-javra nunumai că se mușca singură, mai făcea si bale.
Am așteptat 25 de minute să coboare un vecin și să-i dea o ușa în cap la ieșre. (de trezire, atât.)
Am ajuns și acasă și am injurat puțin bostănelul sado-maso.
A doua zi, era fix în același loc.
Repeta aceași acțiune, cu același rezultat.
Asta și a treia, și a patra zi...
Și aflu.
Retardo-băloșenia avea reacția aia numai când mă vedea pe mine.
La o săptămână (!!) vecinii mei au hotărât că trebuie să păstreze minunăția, că ”săracul de el, e bolnavior”.
Mda.
Nu am concluzie.

16 păreri geniale:

Vlad spunea...

Cititorii te saluta.

Cafeaua spunea...

hai salut:))

Nebunelul spunea...

Pai ce sa zic? Trist! Nashpa, aiurea cam nasol! :-<
Dar se poate si mai rau!

Cafeaua spunea...

vaaai de mineee:)) nu pot să cred că ai dat pe aici:))
bine ai venit.

MadAlex spunea...

Cititorul nr.7
Bad,crazy cutzu!

Cafeaua spunea...

:)))al 4lea care imi zice ca e al 7lea cititor

dddecster spunea...

Numero trece in da haus :)) bai, io omoram javra cu riscul de a-mi lua pule-n gat de la toti iubitorii de animale =)))

Cafeaua spunea...

ma, sa nu se inteleaga gresit!!
imi plac animalele.
chiar prea mult:)
dar mna.
totul pana la un punct.
inca mai cred ca saracul animal trebuie eutanasiat, ca sufera rau

dddecster spunea...

N-am nimic cu el, sa moara =))

Cafeaua spunea...

:)))
nu zic nimic, da?:))

ochelari de ploaie spunea...

sunt singuru caruia i s*a facut pofta d pepeni?

Cafeaua spunea...

pepeni??unde??:))

ochelari de ploaie spunea...

bostan * pepene. Asa tin minte ca mi*a spus bunicul

Jimmy spunea...

eu am ras oleaca=))

Cafeaua spunea...

@ochielari de ploaie: nu m-am gandit la asta, evident
@jimmy: ma bucur...cred. macar voi sa radeti

Roxa spunea...

Deci m-am lol'd. :)))))

top