Câștig

Între noi doi e un război. Eu deasupra, tu deasupra, e un joc în care, în sine, nimeni nu câștigă sau pierde, exceptând durerea.



Mă doare când îmi sucești mâna. Te doare când port tocuri. Mă ustură pielea când fumezi. Te lovesc jeturile de apă rece când afară sunt prea puține grade. Mă dor mâinile când sunt legate. Te dor coapsele când te împing.


Și niciunul nu se oprește.



Pe aici surzesc. Pe aici străzile au mirosuri ciudate, oamenii ascultă cântăreți tatuați și își înfig genunchii în pietre de bunăvoie. Păcatele se plătesc cu părți din corp nedenumite încă.


Să ne smulgem dinții singuri. Unul altuia. Să ne înfigem cioburi de sticlă în piele și să așteptăm să ne îmbătăm. Spune-mi, dacă îți dau o bucată de oglindă vopsită în acrylics verde, o să vezi momentul în care scuipam culoare pe ea?

Dacă îți sug degetele pline de noroi se cheamă dezmembrare? Dacă sunt mai tu ca tine se cheamă că îți câștig jocul?

Jocul tău te face să înghiți reguli. Te înneci cu ele. Se numește auto-mutilare?



tocmai ai citit postarea cu numărul 200.

25 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

Pervers. Murdar.

Cafeaua spunea...

știu

CarmenPunkGirl spunea...

tocmai ai citit postarea cu numărul 200. - felicitari :D

Anonim spunea...

Jocul se numara deasemenea in mase de aer scutite de azot, cand abia respiri.te-ma dezmembreaza.

Cafeaua spunea...

nu stiu cine e anonim, dar imi place

Cafeaua spunea...

carmen, merci:)

Anonim spunea...

la multe postari!!!!!!!!!:))

Cafeaua spunea...

multam, merci,merci

Anonim spunea...

"exceptând" zici.. :)

Cafeaua spunea...

așa zic.
e rău?

varza.totala spunea...

hei...La multi ani pentru a 200-a postare:>..>:D<

Cafeaua spunea...

merciii:D:D>:D<

worsakeend spunea...

Iti plac jocurile Cata,asta e chiar un bonus!

La cat mai multe postari de genul..si la fel cu jocurile :P

Cafeaua spunea...

hei, asta mi-ai zis si ieri:)

Cafeaua spunea...

(cu jocurile)

Karmaus spunea...

destul de pervers pentru oricine >:) ... la cat mai multe postari ;)

Cafeaua spunea...

multam.;)) pervers, da:D

worsakeend spunea...

Si nu e pacaleala :))

Cafeaua spunea...

mhm:)) tocmai:))

Zâna spunea...

uneori gasesti placerea in lucruri ciudate!si iti place!

radiowhisper.com spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Cafeaua spunea...

:|:|:|
dar de ce exista spamu-uri??!!

Cafeaua spunea...

da. zana, gasesc placerea in orice pacat, asta ca sa citez din altele scrise pe aici
si da, imi place, ma bazez pe sistemul in care orice bun duce la rau si orice rau duce la bine , deci in final tot bine...
asta ca sa explic partea psihica, in rest is dependenta, la fel ca si ceilalti
sincer, ma bucur ca dai si tu prin bloggosfera, ma intrebam ce mai faci, ca ziceai ca pleci in america :D oricum, o sa dau vina pe lipsa de timp:)

29decembrie spunea...

mi-e frica c-am sa pierd.

Cafeaua spunea...

se intampla mereu

top