Drag şi stea sunt despărţiţi de o


Am obosit.

Ştiu, noi doi nu am mai vorbit de ceva timp. Am făcut dragoste, în schimb. Cu pielea, cu gândurile, cu cuvintele. Noi doi facem dragoste aşa cum nu pot mulţi să facă: existând.

Mi-am pierdut răbdarea şi, după toate astea, eu niciodată nu te-am văzut. Tu niciodată nu m-ai tras de mânecă cumva.

Nu, nu cred că suntem orbi, suntem puţini cam surzi unul de celălalt.

Şi cu toate astea, ceva mi te dictează să te scriu.





mă auzi?


13 păreri geniale:

ochelari de ploaie spunea...

poti citi sufletul unui femei, privindu`i spatele... parca a spus cineva asta...

Anonim spunea...

nu ai dreptate...eu ti-am zis ca esti geniala...nu fi marlana...imi plac mai ales alea lungi...ca toata lumea de altfel...cat despre mai sus.....EXCEPTIONAL...de fiecare data cand iti citesc vre-o postare noua ...am erectie...a nu se intelege gresit...e erectie mintala...:) by Zet

Cafeaua spunea...

:) să îmi spui cine te rog

Cafeaua spunea...

zet. când am citit erecţie mi-a răsărit ditai zâmbetul

Rasta Man spunea...

Drag si Stea sunt despartiti de o erectie?
Dar se lasa, si se vor regasi, oricum, erectia n-are treaba cu dragostea. E dincolo de orice cuvant nascocit de om. Un fel de HRAAAAAAARAAGGGAAAAAAARRRHRHHHHAHAHAAAAAAARRRR

Lady*izuH spunea...

ce frumos e cand scrii despre cineva.

Cafeaua spunea...

zoli esti uracios

Cafeaua spunea...

lady: eu mereu scriu despre cineva:) numai ca nu mereu stiu despre cine anume

Lady*izuH spunea...

stii cum e: just go with the flow :P

Cafeaua spunea...

exact:))

Jimmy spunea...

'Noi doi facem dragoste aşa cum nu pot mulţi să facă: existând.' ce frumos. :) si titlul e fain rau. e frumos cand scrii asa,pentru un Cineva ulterior si enigmatic. si eu mai fac asta uneori,si e asa bine..

Jimmy spunea...

si sa stii ca si eu am ceva boner-ish in my brain cand te citesc:))

Cafeaua spunea...

reciproc, ştii bine:)

top