Infinitul se termină aici, în intersecţie


Pentru prima dată iubitule


Între noi doi

e doar o stradă.

Strada asta are asfaltul gri închis şi pietriş, şi semne de circulaţie pe ici-colo.

Pentru prima oară te privesc fix în ochi de pe cealaltă parte a străzii..mă înnebuneşte culoarea lor albastră. Fumezi liniştit, ca întotdeauna, ţigările obişnuite, ai hanoracul ăla negru şi.

Şi.

Pentru prima dată ştiu că e îndeajuns să trec strada, să te iau de mână, să te sărut. Aşa cum am făcut acum patru ani. Aşa cum fac în fiecare joi, sâmbăta şi duminică de patru ani.

Pentru prima dată , însă, strada e singurul obstacol. Până acum am tot legat fetishuri, curve, diverşi trecători ce-mi stăteau în cale. Am cunoscut aşa suflete de curve interminabile.

Sufletele erau interminabile, adică. (sau erau curvele?) Până acum timpul ne-a lăsat să ne bucurăm de Paris, Amsterdam, Moscova, Londra...Londra...

Acum timpul ne dă doar o stradă.

doar o stradă?

doar o stradă sună puţin.


Îmi dau demisia.

Până la un nou contract de eternitate.


6 păreri geniale:

Anonim spunea...

jaaaale...stii doar ca tu esti UNICA persoana capabila sa scrii atat de GENIAL! by Zet

Cafeaua spunea...

...defapt, nu-s unica:))) dar mă bucur că eşti entuziasmat . ceva îmi zice că e imaginea de vină :)))

Anonim spunea...

=)) maybe...dar gresit...nu imaginea e de vina cat "poveste4a" in sine...;)

Cafeaua spunea...

;)) bine. :D mă bucur then

Anonim spunea...

Într-adevăr strada conţine kilometri.Mulţi.

Cafeaua spunea...

foarte multi...

top