Invers

(varianta necizelată, scrisă aici direct, ascultând melodia de mai jos)

Femeia asta e atât de frumoasă Ciocolata i se prelinge uneori pe degetul mijlociu Pe care îl umezeşte pofticios Femeia asta e atât de frumoasă...Dintre coapsele ei se naşte mereu Un timp pe care mereu îl pierd iubind O altă dragoste de-o viaţă care ţine două săptămâni Femeia asta e atât de frumoasă...E tristă când ne priveşte Poartă mereu lenjerie din mătase Femeia Asta. E Atât de frumoasă. Şi-a pus un alt corp deasupra ei Să o facă mai fericită noaptea Trupul şi-a uscat membrele de când o sărută Femeia asta e atât de frumoasă.

Din oraşul ei hotelurile au dispărut Viaţa lor au distrus-o cum Numai hotelurile o pot face. Ea şi-a săpat în pereţi ieşiri.A demolat atâtea hoteluri. Femeia asta e atât de frumoasă. Cântă mereu prin casă goală Câte o poveste Doamne, Femeia asta e atât de frumoasă. A învăţat să joace bărbaţii pe degete Asta într-o singură după-amiază

Era primăvară şi purta carouri Nu a mai văzut nimeni o femeie atât de frumoasă.Zidurile îi zâmbeau cu cretă pe ele Şi ploaia ar fi picat din cer ca să-i roadă cămaşa Că nimeni nu mai văzuse o femeie Atât de frumoasă. Era marţi şi cele trei ceasuri rele treceau printre coapsele ei Răul întreg se adunase acolo Ea era un paradis, nimic mai mult Femeia asta..

Din părţi de inşi ea construieşte iubiri

se îndrăgosteşte nebuneşte de bucăţi de oameni

întregul o lăsă întotdeauna.

asociază mereu cuvintele cu instrumente

poeziile sunt cele mai înalte ochestre

din ochii ei curg mereu anotimpuri.

Natura asta ne moare întotdeauna

Şi e atât de frumoasă...


Iubito. uite, ţi-am scris un poem. Unul pe care nu îl vei citi niciodată. Spatele tău, o cameră imensă. Am scris cuvinte pe el, iubito. Iubito, o să îţi iubesc spatele şi o să-mi mănânc mâinile pentru că te ating.




23 păreri geniale:

29decembrie spunea...

as fugi acum ca nebuna sa-mi iau o ciocolata ;x

Cafeaua spunea...

;)) haide aici.
îţi dau eu, am destulă

Geo spunea...

Genial!

Lady*izuH spunea...

simplu si frumos. place stilul tau! hugs!

Cafeaua spunea...

@geo: mm..merci, daca e despre melodie, da, este

Cafeaua spunea...

@lady: stilul meu...nu stiu inca daca e un stil

Anonim spunea...

"Femeia asta e atât de frumoasă..." Absoluta melodie.Iar postarea...rataceste prin melodie dupa cum ai zis:).

Cafeaua spunea...

multam fain! e exact ce imi doream, sa se transmita una pe cealalta

Anonim spunea...

Blu' stiee!:)

Cafeaua spunea...

;)) hehe:)))
blu:)

CarmenPunkGirl spunea...

stii parerea mea, pisi :)

Lady*izuH spunea...

Atunci rectific, stilul din acest articol imi place:D

Cafeaua spunea...

@carmen: cum, pisi, sa nu stiu:D
@lady: mmm...merci:D

Lady*izuH spunea...

Chill, meritul e numai al tau:P

Cafeaua spunea...

hm...hm...da-mi un add pe mes:)
(ti-am facut propunere indecenta)

Lady*izuH spunea...

Eu?:)) Daca e vorba despre mine ia idu` si da-i un add ca sunt la munci pe pagina de mail

izb_id_banal

Rasta Man spunea...

Chiar Invers :D

Cafeaua spunea...

lady, gataaa:D

Cafeaua spunea...

zoli, e clar invers. apreciez ce mi-ai zis ieri, să ştii:P

Rappa_ru' spunea...

Foarte tare povestea:). Felicitari !

Cafeaua spunea...

multam, Hristos a Înviat, tu:P
bine te-am regăsit

Cafeaua spunea...

nu. Bine ai venit.
nimic nu ştiu..

fleurrebelledenuit spunea...

Îmi place melodia mult. Mă identific şi cu postarea.. pe alocuri

top