leagă-mă



Doar noi. Coji de piele, deșirate pe kilometri distanță.

Kilometrii distanță de minciună. Kilometrii de vise. Iluzii optice.

Știi ce îmi place în universul ăsta? Că totul e un joc, pe care il decupăm din noi și îl dăm altora. Uite, prietene, o bucată din jocul meu, pe care îl poți câștiga, uite.

E decupat din mine, se poate potrivi cu tine, în coaja ta de piele, în tot ceea ce reprezinți tu.

Și apoi plecăm, ne ducem și nu privim niciodată înapoi.

Mințim părți din noi și din alții.




Am impresia că , atunci când te-am cunoscut, Îl mâncam pe Dracu. Îl mâncam de viu, carnea sățioasă și gri, carnea crudă. Dracul se prelingea în colțul buzelor mele , crud și quasi-viu.

Îmi plăcea gustul Lui. Era amar, sărat și încă ceva. Un gust aproape plin. Îl mâncam, înghițeam, digeram.

Asta era când te-am cunoscut. Acum, când te cunosc tot mai puțin, Dracu se înfășoară în jurul coastelor mele ca o funie.

O funie.

o funie...

Oamenii mint, se mint, se au, se muscă, se dau, se întorc.

Oamenii sunt contorsioniști de sentimente.

Și totuși.

Niciodată nu își vor aduce coastele undeva unde inima să poată gândi în liniște, fără să fie urmată de ecourile sale.

Ai rămas o funie,

o funie.


9 păreri geniale:

Anonim spunea...

Funii de piele pe noi de prin altii.Sau cam asa.

Cafeaua spunea...

sau cam asa

ochelari de ploaie spunea...

frumoasa picatura de realitate ai expus tu aici...

Devils spunea...

Un Bondage modern despicat de minciuna si dorinta!
Imi place poza pusa de tine.

Cafeaua spunea...

eu cred ca ar terbui sa pun o alta
si am vazut imaginea potrivita, dar nu mai stiu unde.......

Jimmy spunea...

cateodata, mi-as dori atat de mult sa fiu legata, iar daca ar fi el funia..ce placere mai dulce de atat ar putea sa existe in clipa aia pentru mine? frumoasa postare, un deliciu, ca majoritatea :) imi place mult sa te citesc

Cafeaua spunea...

multumesc mult:)
eu inca nu stiu daca e de bine sau nu , asta cu funia

Devils spunea...

Eu am o chestie , vreau un pat de fier forjat , o pereche de catusi rezistente, si ochelarii d-aia de dormit de nu vezi nimic prin ei.Problema este ca nu ma decid, daca vreau sa fiu legat sau sa leg pe cineva!

Cafeaua spunea...

mm...interesant:))
eu zic ...amandoua

top