Mie îmi plac oamenii care fac fotografii, iubitule

Au aşa, aerul ăla de "în mine stau ascunse numai imagini frumoase".

Undeva, în mintea mea, fotografiile, ca şi cuvintele, se găsesc numai cu sufletul. Unele vin singure, de bunăvoie, altele trebuiesc chemate cu cireşe amare şi biscuiţi cu scorţişoară.

Biscuţi cu scorţişoară mâncam eu iarna. Luam de undeva de la magazinul din cartier. Uneori îi împărţeam cu câinele ăla negru, fără un ochi. Ăla pe care l-au numit Negrotei. Sau Negruţ. Nu mai ţin minte, oricum ceva legat de negru.

De el m-am speriat într-o noapte, să ştii. Era 12 noaptea şi se auzeau bătăi în uşă. Mă tot întrebam, cine naiba e atât de insistent. Îmi treceau prin cap poveşti pe care le auzisem când eram mică şi, recunosc, mi-era cam teamă. Când m-am hotărât să vad cine e necunoscutul care tot bate am descoperit câinele. Era chior şi al dracului de simpatic. Dădea din coadă ca prostul, pentru că ştia că la uşa aia stă tipa care împarte mereu cu el biscuiţi cu scorţişoară.

Mie.. îmi plac oamenii ăştia cu lumi şi poveşti, care văd sunete pe o o foaie de hârtie, care işi scot cuvintele din plămâni şi le scuipă în aer..

Şi mult de tot pe cei cu fotografiile.




Azi, 28, o să împart biscuiţi cu tine. Eu nu am mai gustat biscuiţi din ăştia din copilărie, tu nu ai mai împărţit nimic de ceva timp..

9 păreri geniale:

29decembrie spunea...

aici gasesc oameni care-mi plac si mie.:)

Cafeaua spunea...

şi vrei biscuiţi cu scorţişoară?:)

theoriginalyankee spunea...

stay still... am setat pe timp de expunere ridicat

Goda spunea...

Imi place mult ce ai scris.Bravo

Cafeaua spunea...

@yankee
stau. :D
goda, merci, te mai astept.:)

Gabi spunea...

o da:)) stiu povestea cu negrotei;))..da si cand stateam afara si noaptea ne apucam sa spunem tot felul de povesti de groaza...si da...si mie imi plc oamenii care fac fotografii...frumoasa postare:)...m-ai atins aici:))

Cafeaua spunea...

:)) ma bucur Gab:D:D:D
cred ca pe tine te plac cel mai mult din oamenii care fac fotografii:D
(hai, ca ti-am facut si compliment)

Gabi spunea...

vai multumesc:)):))...>:D<>:D<:* tbx...nah...sa mai zici cv acum:))

Cafeaua spunea...

inca nu pot sa cred ca ai zis asta:))

top