Ș.

Mă gândesc la tine , și de fiecare dată când o fac, te asociez pe tine cu mine,

deci atunci când mă gândesc la tine mă gândesc la mine,

și când mă gândesc la mine mă gândesc la tine,

așa că eu cu siguranță mă gândesc tot timpul la tine....


Spune-mi și mie ce mama dracului am scris. De când ai apărut în partea asta de univers, toate particulele au zburat, ai măzgălit orice imagine cu o urmă de sens în ea.

Zilele se înghesuie una în cealaltă până ajung sa facă sex nebun. Minutele de durere, plăcere sau de mare nimic. O orgie cosmică. Îți vine să crezi cât de pervers e sistemul ăsta în care oasele se scâcneșc de piele..

Știai că și orbii visează?

Visează emoții și sunete, atingeri si mirosuri... De fiecare dată când ești aici imaginile dispar, circulă la nivel instinctiv.

Ideeile tale ricoșează mereu în mine. Întotdeauna din tine în mine. Din mine în tine.

Din rău în mai rău.


Ești un drog ce se trage adânc. În plămâni, creier, vene și suflet.


Nu ți se pare ciudat ca orice gol din noi trebuie umplut cumva,

că fiecare viată are locul ei, și partea ei, și fiecare loc ce se umple are o piesă,

fiecare organ are un nume ca fiind acel ceva ce umple un spațiu în corp....

numai golul ala ce rămâne nedefinit și neștiut de nimeni se numește suflet?


Spațiul fizic dintre noi doi se numește suflet și întotdeauna are distanțe schizofrenice.

tu ești Dumnezeul meu. nu am alți Dumnezei în afară de tine.

iartă-mi păcatele și fă ce vrei cu mine.



așa El i-a promis că pentru ea va inventa iubirea.


19 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

Intotdeauna ne completam :)

Anonim spunea...

Te.rmenul de iubire posibil sa fi fost inventat de suflet.

Cafeaua spunea...

posibil
cine e anonim??
me likes

Anonim spunea...

waw....no coment....supertare....realitatea exact cum este ea....exact cum va fi in totdeauna...un zid infinit culcat la pamant si rezidit la fiecare incercare si darmat la fiecare certare.........foarte frumos ... bv...din nou de-ai dovedit ca esti si mica si mare......o mica fata, un mare talent

Cafeaua spunea...

nu sunt mica.
voi sunteti prea inalti

Karmaus spunea...

o creatie geniala din partea unei persoane si mai geniale :D

Cafeaua spunea...

ma simt aiurea cand ziceti ca-i geniala:)))
dar merci:)

ochelari de ploaie spunea...

Si te gandesti la tine... Si el a creat iubirea.
Un "doi in unu" ce tinde spre "ceva".

metafizicx spunea...

daca o sa zic ceva o sa se prinda lumea?:)

Cafeaua spunea...

sa vedem.
se prinde?

conia spunea...

:) la inaltime!

Cafeaua spunea...

eeuuu???
mare?:D

conia spunea...

incat sa nu cazi:P

Cafeaua spunea...

a, e bun atunci:)

Rasta Man spunea...

Mraaaaaaaauuuuuu
M-am trezit. Care e tot? Unde? Ce se intampla pe aici? Iar se invart toate pe toate partile in toate partile cu toate .... Mda, Cafeaua in forma de zile mari, se joaca frumos cu cuvintele. Sufletul e plin, acum. Niciodata gol.

Cafeaua spunea...

(ZOOOOLIIII!!!!!!!!!!!!!!
unde mama naibii ai fost pana acum?
ai dormit???!:D:X)
niciodata gol.

Cafeaua spunea...

(se interpreteaza cumva ca tu nu dormi niciodata gol? chit ca am pus paranteze?)

Rasta Man spunea...

Is plin de organe cand dorm, iar cel mai mare organ ma inveleste. Ma refeream la suflet :)

Cafeaua spunea...

:))) place mie cum gandeste unguru'

top