Scrisă azi, în mijlocul Bucureștiului, pe o bucată de hârtie.

Dimineața oamenii
Își caută jumătatea
În partea cealaltă a patului.
Când nu o găsesc,
Își duc mâna la tâmplă,
Și se întind de somn

Și singurătate..


Dimineața oamenii
Zâmbesc întotdeauna
cu jumătatea cealaltă
De suflet.



Oamenii sunt bucăți de
iubire..

Sufletul meu.


18 păreri geniale:

Tudor „Puf” M. spunea...

Nice :)

Cafeaua spunea...

:)
cum veniti voi, pe rand, mai:))
mai intai piscot, acum puf:))

Devils spunea...

Stau si eu la coada?Ce nr de ordine am?

Cafeaua spunea...

beib, ti-am gasit imaginea aia de care iti ziceam:D
by the way, geniala aia pe care mi-ai dat-o:D
place mult
de cand ma stii tu asa bine?:))

worsakeend spunea...

Speram sa nu o retii pana la Buzau :)))

Cafeaua spunea...

cum sa nu retin ce scriu eu pe o foicica intr-un parculet?? nu te joci cu memoria mea:>
(am dat copy-paste de la tine de pe blog. bine, am pus si diacritice)

worsakeend spunea...

:)))..sa fi mai cu mot..

Cafeaua spunea...

sa fiu corecta, mai!!
cum cu mot?!
nesimtitule:))))

Toma Marius spunea...

Dimineața oamenii Își caută jumătatea și când nu o găsesc ... se mulțumesc cu o ceașcă de cafea ;)

Mihay spunea...

Astăzi mi-am dat seama că toți oamenii au nevoie de o cafea. o cafea servită cum am servit-o eu. Dar nu. va fi doar modul meu de a servi cafeaua.nu îl voi împărți cu nimeni.

Cafeaua spunea...

"Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara."

Toma Marius spunea...

Amara ... asa cum trebuie sa fie o cafea buna ;)

Cafeaua spunea...

mi-a placut cum ai spus ca atunci cand nu gasesc jumatatea beau cafea:)
o sa o iau ca pe un compliment, e ok?

Toma Marius spunea...

Desigur ... chiar te rog!

Septimia spunea...

Oamenii au mai multe jumatati. Si sufletele la fel. Inca nu stim cum sa le potrivim.

Cafeaua spunea...

am zis si eu asta candva:)

ochelari de ploaie spunea...

si de multe ori, dimineata oameni isi cauta jumatatea in patul gresit...

Cafeaua spunea...

da, si asta e o mare problema

top