scurt







Ea: tu să taci, să nu zici nimic!
El: albastru' te iubește.
El: și bleo te iubește.
El: și bleo-marin
El: și albastru ciel.
El: și albastru-petrol.
El: și chiar și turcoaz te iubește bă.
Ea: taci mă.........ești idiot
El: hmm sunt tip , nu era ceva prin definiție?... ahh și albastru electric te iubește
Ea: numai tu nu ma iubești
El: eu sunt tot ceea ce înseamnă albastru. Și eu te iubesc în așa mult albastru că nici macar nu-ți dai seama ...uite cat albastru.
El: imi pare rău.
Ea: asta nu te scuză
El: ha și pe tine ce te scuză?
Ea: nimic
Ea: dar mna
El: dar mna e mai frumos când e celălalt de vină .

13 păreri geniale:

Anonim spunea...

Cand celalalt e de vina, pare asa o ceasca plina , si te scalzi de greseli pana la zatz.

Cafeaua spunea...

;)) pam-pam?

Anonim spunea...

pam-pam:))!

CarmenPunkGirl spunea...

nebuni :)

Eu :> spunea...

am pijamale albastre:>

Cafeaua spunea...

@eu: devine interesant:))

Piscot spunea...

concluzia mea..."AVATAR" in varianta romaneasca ...blue...so blue...

Cafeaua spunea...

aaaa...nu creeed:))) cum face mișto el ...
nu mi-a plăcut avatar.

Rasta Man spunea...

Îmi trec prin minte transformările de culoare ale pielii după o mușcătură. Dar albastru nu se regăsește.

Lady*izuH spunea...

Frumos de albastru:))!

Cafeaua spunea...

@zoli: asta nu e la sfârșit?
@ lady: :) mmm...nu stiu:))

29decembrie spunea...

mi s-au albastrit ochii :)) ;x

Cafeaua spunea...

hei, asta e dragut;))

top