Tu (mişcarea rectilinie?)

.

La început a fost Cuvântul. Şi Cuvântul era la Dumnezeu. Şi Dumnezeu era Cuvântul.


Dumnezeul propriilor gânduri, doar Tu le dai viaţă şi le colorezi. Tu omori şi Tu închizi.


Dumnezeu a făcut lumea, aşa cum rosteşti tu cele două cuvinte. Da, alea două.

Adam şi Eva din celebra poveste şi-au luat lumea în cap şi au plecat, plini de păcate.

Te-ul şi iubesc-ul din celebra propoziţie (şi-)au luat lumea.

Au plecat.

Plini de păcate.

Ştiau că locul lor nu e acolo.


Dumnezeul gândurilor tale, îţi prescrie reţete de fiecare dată când îţi duci mâna undeva în jos.

Acolo.

Jos.

Se mişcă rectiliniu, la fel ca tine.

Şi crează instantaneu o muză vorbitoare. Orice Dumnezeu are nevoie de o sursă şi de un rămas-bun.

Pleacă mai întâi din vene. Intră în ţesuturi la fel cum intrii tu în mine.


Defapt.

Iubitule.

Asemănarea dintre tine şi cel pe care îl numim Dumnezeu e că sunteţi amândoi iubiţi

fără să fiţi văzuţi, auziţi sau pipăiţi.

Te am iar aici, fără să te fi avut vreodată.



8 păreri geniale:

Anonim spunea...

Mmm-mi place.Postarea asta merită aprecierea: ALBASTRU.

Cafeaua spunea...

e, asta chiar e ceva:) albastru e wow pe aici. multumesc!

Rasta Man spunea...

Aveti o obsesie cu albastru pana mea ...
Ma apuc si io cu verde ? E verde totul páci ... un fel de verde opus celui primaveratic, din toate punctele de vedere.
Si inca ceva, sa ne fie clar: Orice ar zice Japonezii, padurea ramane verde da?
Dumnezeule!

Cafeaua spunea...

ok, verde să fie.
pentru tine, da? doar pentru tine. atat!

ochelari de ploaie spunea...

Dumnezeu nu coboara pe pamant fiinca ii e frica de chuck noris, mi-ar fi placut toata postarea daca nu ii dadeai un rol si lui dumnezeu... Asa imi place doar jumate. Si eu votez ptr non-culori.

Cafeaua spunea...

rol lui dumnezeu?
nu, nu ai inteles.
reciteste.

Anonim spunea...

Rasism artificial fata de culoarea albastru.Foarte urat.Pariez pe un eveniment reprimat din copilarie.

Cafeaua spunea...

eu pariez pe mai multe.
care castiga?:)

top