Aproape mental


Din acele şiruri de noduri se ştiu doar vreo patru. ( Mi-am imaginat nopţile turtite în plămânii tăi, femeie.)

Sub semnul nodului stăm cu toţii strânşi pe lume. Uite, întreaga planetă e un nod uriaş, turtit de cerul ăsta....

Chiar şi noi suntem noduri unul în celălalt, uite.

Până şi sânii tăi sunt noduri peste noduri,

şi ochii sunt noduri, şi inima...


Ştii şi tu că nu toate poveştile încep noaptea. Ştii şi tu, că nopţile sunt continuări ale poveştilor de iubire. Orice poveste continuă cu o noapte, peste care se trag perdele şi dressuri, peste care se vine cu machiaj , rimmel şi pantofi cu tocuri înalte. Orice continuare se dezbracă pentru coaste şi din coaste. Din interiorul corpului lumea se dezbracă de corp.

O să fumez lângă tine ţigări din alea scumpe. Cu cât te îmbolnăvesc mai tare, cu atât sunt mai scumpe, lumea asta costă sănătate. Sănătatea costă la rândul ei o altă sănătate, aia mintală. Tu mă dori. Orice trup devine drog când se trage în interior. Respiraţia devine toxică pe mucegai. Plămânii tăi sunt mucegăiţi, Aproape-Zidule.

Uite, până şi tu eşti un nod. Te înnozi tot mai mult de mine.


13 păreri geniale:

ochelari de ploaie spunea...

>:d< om mare...

Rappa_ru' spunea...

Artistic !

dddecster spunea...

sunt un nod de ganduri :|

Cafeaua spunea...

da. un nod de ganduri. hei, mi-a placut asta:)

Cafeaua spunea...

@ochielari de ploaie: esti primul care imi zice ca-s om mare
te tin minte >:D<

TED spunea...

pot sa fiu eu o fundita?

Cafeaua spunea...

unde, unde?;))

Lady*izuH spunea...

ppfaaaa.bravo! "Tu ma dori", bine zis.

Anonim spunea...

Si daca se innoada...nu sufoca?/:)

Cafeaua spunea...

e, asta e problema lui:)))

sinnners spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Cafeaua spunea...

cum zici tu

CarmenPunkGirl spunea...

Si cand ne innodam prea tare, nu mai putem sa ne desfacem. :)

top