Atelofobia


Promite-mi că din spatele meu vor creşte aripi. Şi dacă totuşi nu vor creşte, desenează-mi tu, cu pixul, două-trei păsări.

Să le simt cum se zbat acolo, pe omoplaţii mei, pe coloana mea, pe pielea mea, prinse de corpul meu până la dezlipirea lor de lume.

Cinci minute măcar, să fiu gravitaţia care le împiedică să-şi folosească aripile.

10 păreri geniale:

ochelari de ploaie spunea...

:)

Anonim spunea...

Damn,n-o să scapi fără urme de pix pe omoplatul drept.:)

Cafeaua spunea...

sper:) ai o promisiune de ţinut:)

Cafeaua spunea...

p.s. anonim e deja trade mark pentru tine , aşa-i? adică răspund acestui anonim de fiecare dată, asta e ceva:))

Anonim spunea...

:> se stiee desi mai sunt vreo 2 anonimi care nu au legatura;))

Cafeaua spunea...

:)) ce draguţ, mă:))

TED spunea...

cati oameni s-au oferit sa-ti faca pe plac băi cătă. :D

Cafeaua spunea...

simpaticule:)

Jimmy spunea...

din cauza asta as fi vrut sa-mi tatuez pe spate fluturi..

Cafeaua spunea...

din cauza asta nu vreau eu sa imi tatuez nici pasari, nici fluturi:P

top