Blow lies.

Minciunile:

Întotdeauna înghit. Întotdeauna trebuie să-i priveşti în ochi atunci când înghiţi,le gâdilă orgoliul. De fiecare dată, după, conştiinţa te roade. Imaginile sunt de fiecare dată aproape negre, asta numai pentru că mintea mea le refuză. Niciodată nu vine momentul ăla în care care câştig.

Întotdeauna mă înneacă. Aproape că iese pe lângă,se scurge şi înghit, întotdeauna înghit.

Şi de fiecare dată când o fac, trebuie să-mi imaginez altceva în locul lor. De fiecare dată e ceva bolnav şi mă întreb cât de normală sunt că-mi imaginez toate alea. Probabil nu foarte.

Suntem cu toţii bolnavi de câte o minciună.Uită-te la noi.

Universul e o mare orgie în care minciunile nici măcar nu mai sunt fetishuri.





p.s. mă refer strict la minciuni, dar într-o alfel de manieră. Pervs.






8 păreri geniale:

ochelari de ploaie spunea...

nu te-am intrebat niciodata, cum iti place cafeaua? dulce? sau amara?

Cafeaua spunea...

potrivită:)

conia spunea...

mie imi place cafeaua ce o gasesc aici, merge cu multe tigari.

Cafeaua spunea...

hai multam. :)) mi s-a mai zis chestia cu tigarile, cred ca e ceva in cafea:)))

lebreanu spunea...

Sa-ti zic... Am inghitit multe la viata mea. Si intotdeauna mi-am gasit scuze, am facut in asa fel incat sa-mi gasesc o urma de confort si sa evit conflictul interior. Facem o alegere, chiar daca stim ca e gresita, si apoi ne cautam cadrul care s-o faca suportabila, ni-l compunem... Si mai iese si negru, e drept... Dar... cred ca e omeneste. Si sa mintim si sa fim mintiti. E rau si ne obisnuim :)

Cafeaua spunea...

exact ce spun eu:) ne obisnuim, dar nu cred ca e bine sau rau. pur si simplu e.

Anonim spunea...

Blow job!! un comentariu mai comentariu decat asta...nu exista! :)))
asta imi inspira poezia ta:))
Ramona Cazan ;)

Cafeaua spunea...

nu e poezie:)
dar merciii:))))
Cred:|

top