Îmi dau ţigări de proastă calitate

(...)

Am fetishuri din alea bizare rău şi ştiu că nu ţi-ai fi dorit asta, scuze. Îmi pare rău că am iubit oameni care nu meritau şi mai apoi dădeam vina pe tine, îmi pare rău că tu, numai tu, m-ai făcut să văd că până şi fericirea, la oameni, e o stare de tristeţe. Una în care regretă că nu au mai simţit aşa ceva până atunci.

Ştii...În lumea asta, când nimeni nu îţi ia apărarea, cunoşti oamenii aşa cum sunt. Nimeni nu se mai sinchiseşte să ţină măştile pe faţă, deci îţi mulţumesc. Îţi mulţumesc din suflet, cel de 23 de grame, că ai lipsit atât de mult timp.


11 păreri geniale:

Anonim spunea...

Scriitoare de narcotice.:)

Cafeaua spunea...

probabil. sper:)

Bianca Dobrescu spunea...

Hihi!

Cafeaua spunea...

hihi?:))

Bianca Dobrescu spunea...

hihi!:D

Cum să îţi pară rău că ai iubit oameni care nu meritau?
Când iubeşti nu contează dacă merită sau nu. Iubeşti şi gata. Iubirea-i necondiţionată. Nu ai ce-i face.
Şi faptul că poţi iubi e cea mai mare calitate.
Nu trebuie să ai aşteptări de la nimeni căci asta duce la dezamăgire. :)

Cafeaua spunea...

teoria e buna:)
practica ne omoara:)pe moment, da, merita. dupa mai vorbim
hihi=> optimismul asta:)

Bianca Dobrescu spunea...

:P!

TED spunea...

sunt de acord cu bianca. si nu prea. se poate, de data asta sa nu-mi argumentez parerea ?:)

Cafeaua spunea...

se poate.

Aimee spunea...

Nimeni nu alege pe cine sa iubeasca.Iubeste si gata! Cu cat o sa fii dezamagita mai mult cu atat vei iubi mai greu.Mi-a placut postarea>:D<

Cafeaua spunea...

eh, eu ma refeream la altceva, dar noi sa fim sanatosi:))

top