Puţin

Bună-bună îmi spune privindu-mă fix, e aproape trei noaptea şi gara e aproape pustie. Are ochii albaştri şi pantaloni negri, pare tânără şi chiar puţin prostituată. Puţin, nu mult.Sexul cu ea duce cu gândul la aproape-iubire, ochii ei albaştri şi sânii ei mari, ieşind din tricou au acel ceva ciudat, specific tablourilor vechi.

Aproape că îmi venea să o pictez eu, cu mâna mea, deşi Dumnezeu ştie că eu n-am pictat niciodată. Mă întreabă dacă am un foc, eu răspund că da, scot o brichetă şi aştept să-şi scoată ţigarea, ea îmi zice că nu din ăla şi îşi înfige mâna în pantalonii mei. Mă uit în jur, femeia de serviciu ne priveşte plictisită, de parcă ar fi văzut scene ca astea de mii de ori. Îi dau mâna la o parte, o privesc în ochi. Îi spun că nu vreau, deşi naiba să mă ia, vreau. " Te deranjeaza Iolanda" îmi zice, fâcând semn cu capul spre femeia cu halat murdar. Zic da, îi zâmbesc timid, îi privesc mâinile. Nu se droghează. Îmi cere iar foc, eu o privesc ca un prost, mă aştept la orice. Ea scoate din buzunar o ţigare ruptă, o îndreaptă, o bagă în gură şi întinde mâna cerând sfânta brichetă. Cu ţigarea aprinsă face consideraţii pe seama ochilor mei, că am semn din naştere undeva la tâmple, că sprânceana mea dreaptă e puţin mai închisă la culoare decât cea stângă. Rad ca un prost, prost pentru că eu ei nu-i găsesc niciun defect în sine, în afara hainelor ei, care trebuie date jos.

Îmi zice că o cheama Ana, dar eu nu o cred. Îi spun că mă cheamă David, ea mă crede. Îmi zice că îi place numele meu, eu râd şi-i spun că am minţit-o, că nu mă cheamă aşa, ea zice că oricum toate-s nume bisericeşti. Îşi bagă mâna-n pantaloni, deschide fermoarul încet, se uită la mine, eu mă blochez. Se opreşte şi râde, dă să mă sărute. Eu mă feresc. Ea se supără şi-mi zice că nu-i place numele meu,că sunt dobitoc, să mă duc în pizda mamei că sunt în diverse feluri. Jur, Doamne,în viaţa mea n-am auzit atâtea înjurături, şi nici măcar nu ştie cum mă cheamă. O iau în braţe, îmi cer scuze, dar nu ştiu de ce. Ea râde şi mă sărută, sărută sec şi ciudat, mă muşcă puţin. Îi strâng sânii uşor, ea geme. Mă opresc şi o privesc. Din faţă, Iolanda ne privea şi mai plictisită, deşi undeva în mintea mea respiraţia ei se schimbase puţin.

Doamne, o iubesc pe fata asta, dacă o cheamă Ana, Doamne, ai dat cel mai frumos nume celei mai frumoase fete. Pe peron deja i-am promis că o să o duc la mine, ea deja se închipuie în apartamentul meu, mie îmi e ruşine când îmi aduc aminte de şosetele lăsate în mijlocul patului. Şi de foile nestrânse şi de fereastra murdară. Închid ochii şi văd toată viaţa cu ea, cu pizda ei, cu gura şi părul ei. Ea cântă ceva, eu o sărut, de data asta nebuneşte, simt că aproape îi rup coastele. Ea geme şi nu ştiu dacă de durere. Îmi vine să-mi cer scuze. În dreapta peronului Iolanda mătură fredonând o melodie ţigănească. Trenul vine şi Ana urcă ţinându-se de mâna mea. Drumul şi l-a petrecut cu mâna pe sub cămaşa mea, în compartimentul aproape gol. Doamne, mi-ai dat cea mai frumoasă femeie din lume, e aici lângă mine, un muritor ca mine, dependent de ţigări, Doamne, vrei să fiu dependent numai de ea, uite. Uite cum i se vede spatele. O s-o trag în mine cum n-am tras niciodată nimic, o omor, Dumnezeule, mi-ai dat târfa târfelor să o iubesc.

Peronul din nou, metroul, taxiul, strada, blocul. Ne iubim atât de mult că taximetristul aruncă priviri prin oglindă, jur că văd bale cum îi se scurg pe lângă buzele puhave. Uşa abia se deschide, îmi tremură mâinile pe chei, parcă îi simt gustul, simt cum mă muşcă ideea că o s-o simt.

Dăm totul la o parte şi respirăm greu, e mică, e caldă, e udă. E rece. E fierbinte. Mă doare. Mă muşcă curva dracului. Eu o sărut, ea mă sărută, zice ceva, îi zic să tacă. Îmi şopteşte în ureche exact ce vreau să aud, curva. Mă vrea. O vreau. Spasmatic, pizda ei rămâne cel mai frumos cântec. Urlă. O lovesc peste faţă, ea începe să plângă. Tremură. Peronul, gara. Iolanda, ţigarea, cântecul. O fut, aşa ţipă ea, mă opresc puţin, ea râde. Eu îi spun că e ciudată, ea îmi zice că-mi place.

Prin minte îmi trece pentru o fracţiune de secundă ideea că ea e moartă. Că trenul a trecut peste ea cu toată viteza lui în gară, la plecarea mea. Închid ochii, ea mă întreabă dacă mă simt bine. Eu spun că da. Îi spun că o vreau de nevastă, ea râde frumos. Constat fulgerător că nu e dezbrăcată. Că are acelaşi tricou, poartă aceaşi pantaloni. Că părul îi stă în acelaşi fel. Trec mâna prin el. Ea mă sărută.

Bună-bună îmi zice ea, trei zile mai târziu. E aproape şase seara şi gara e aglomerată. Are aceaşi pantaloni, acelaşi tricou. Pare tânără şi puţin prostituată.


24 păreri geniale:

Spirocheta spunea...

Genial.

Blueman spunea...

tolanda nenorocita:) eu am trairi de genu' ce in mintea mea tin 2-3 zile si defapt este o fractiune de secunda in care trec pe langa o tipa ce imi place:)) Bv another masterpiece ^_^

Rasta Man spunea...

După așa ceva mi-aș dori Alzheimer, ca să retrăiesc tot, până se termină timpul, (sau banii de taxi)
Genial X 2

Jimmy spunea...

bestial.
[sunt curioasa ce a fost intre timp in mintea Anei]

Rappa_ru' spunea...

Exista si o continuare ? Seara faina !

Cafeaua spunea...

nu stiu daca o sa fac si continuare:) vedem ce se cere, ce mai cere publicu'

Anonim spunea...

Cineva tocmai te-a numit Eliade :| şi nu te cunoaşte.

ochelari de ploaie spunea...

ai zis`o bine... :)

danut-iulian spunea...

catalina...daca ma mai faci vreodata sa ma trezesc cu gura cascata si ochii beliti marimarimari la monitor in timp ce citesc te bat, jur pe rosu!

Cafeaua spunea...

@Anonim: la asta nu ma asteptam. presupun ca e de bine:)

Cafeaua spunea...

@danut-iulian: eu cred ca tie iti place:))))

Excepţiul spunea...

asta mișcă și-n mine.
Ești bună, femeie.

Cafeaua spunea...

wow. venit din partea ta, chiar ca e ceva.
multumesc:)
poate mai dai si tu un semn de viata:P

Anonim spunea...

..e de foarte bine.:P

Mihay spunea...

Cea mai bună realitate citită de mine până acum,
ai grijă de tine Cafea! :)

Cafeaua spunea...

am grijă :=

Bianca Dobrescu spunea...

Pot? să-l înregistrez recitat? Dar îmi trebuie şi numele tău real!:D

Cafeaua spunea...

poţi. numele real nu îl dau. zici de unde, atât:)

Bianca Dobrescu spunea...

fie:P, să vedem ce iese:D! mulţam!

Liviu V spunea...

E ceva aici din filmele italiene de pe vremuri, atmosfera din Deserto roso, Monica Vitti. Fara patima, dar asa de fascinant!

AndreeEA spunea...

Absolut extraordinar !!

Cafeaua spunea...

multumesc mult!

Anonim spunea...

deci yo-s noua insa nu-mi trebuie mult sa stiu ca scrii exceptional(nu asta ci toate)insa am o mica nelamurire scrii ca baiat si fata sau is trairi ale altcuiva nu te supara da...

Cafeaua spunea...

aici scriu din perspectiva unui barbat.
eu sunt femeie. :)
am incercat sa vad daca pot scrie si asa, daca ma pot pune in pielea unui tip. se pare ca e ok, pot.
iti multumesc pentru comentariu:) esti binevenita si
te mai astept:D:D

top